پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: یک درخواست
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
سلام
یک درخواست دارم خدمتتان
قبلا با نرم افزار حسابداری شرکت دیگری کار می کردم و جدیدا کار با نرم افزار حسابداری شما را آغاز کرده ام (بروزرسانی را خریده ام). می خواهم یک آموزش کلی (و خلاصه) از نرم افزار یکپارچه ببینم و بعدا اگر سوالی بود از طریق تالار خواهم پرسید.
لطف کنید از طریق نمایندگی خود در قم یا هر طریق دیگر که مقدور است کسی را جهت این کار معرفی کنید. (اگز مستلزم پرداخت هزینه است مبلغ را اعلام کنید تا بپردازم.)
متشکرم
با سلام

نقل قول:قبلا با نرم افزار حسابداری شرکت دیگری کار می کردم و جدیدا کار با نرم افزار حسابداری شما را آغاز کرده ام (بروزرسانی را خریده ام). می خواهم یک آموزش کلی (و خلاصه) از نرم افزار یکپارچه ببینم و بعدا اگر سوالی بود از طریق تالار خواهم پرسید.

دانشنامه راهکار مرجع آموزش کلیه نرم افزارهای راهکار می باشد
لینک دانشنامه راهکار : http://kahlek.ir/rahkaredu

در دانشنامه آموزشها بصورت دسته بندی شده ارائه شده اند و شما می توانید ابتدا دسته بندی مربوطه را انتخاب کرده و سپس آموزشهای آن قسمت را مشاده نمایید.

نقل قول:لطف کنید از طریق نمایندگی خود در قم یا هر طریق دیگر که مقدور است کسی را جهت این کار معرفی کنید. (اگز مستلزم پرداخت هزینه است مبلغ را اعلام کنید تا بپردازم.)

ما هیچ هزینه ای بابت این گونه خدمات دریافت نمی کنیم. آموزشها بصورت رایگان در اختیار همگان قرار دارد. ضمن اینکه نمایندگی های فعلی همگی در زمینه نرم افزار فروشگاهی راهکار هستند و برای سیستم یکپارچه راهکار هنوز نمایندگی ارائه نشده است.
نمایندگی ها نیز مانند شما از طریق مطالعه آموزشها و البته صرف وقت بر روی نرم افزار، دانششان را کسب می کنند و در واقع برای آن دسته از افرادیکه تمایلی برای صرف وقت جهت مطالعه آموزشها ندارند و می خواهند با هزینه بصورت حضوری آموزش ببینند و یا هر نوع خدمات دیگر اینچنینی ...

یک نکته مهم در مورد نمایندگی ها :

راهکار سافت به هیچ عنوان از درآمدهای خدمات ارائه شده توسط نمایندگی ها نفعی نمی برد و هدف از این کار موارد زیر می باشد :

ارائه خدمات گسترده در زمینه نرم افزارهای راهکار توسط افراد متخصص در سراسر کشور
در دسترس بودن کارشناسان بصورت محلی برای کاربران نرم افزارهای راهکار
ایجاد کار آفرینی در سطح وسیع در کشور
آدرسهای ارجاع