05-03-2017, 09:41 PM
با سلام و خدا قوت
ببخشید به یه مشکل حسابداری خوردیم!!
ما دو تا فاکتور خرید (همزمان) برای دو انبارمون داشتیم که مبلغ شو به صورت مقداری نقد و مقداری چک پرداخت کردیم. حالا سوال اینجاست که یک چک رو چه جوری برای پرداخت دو فاکتور اختصاص بدیم؟
ممنون
راستی از اون قضیه جمع مبالغ سند انتقال بین انبارها لطفا فراموش نشود!
ببخشید به یه مشکل حسابداری خوردیم!!
ما دو تا فاکتور خرید (همزمان) برای دو انبارمون داشتیم که مبلغ شو به صورت مقداری نقد و مقداری چک پرداخت کردیم. حالا سوال اینجاست که یک چک رو چه جوری برای پرداخت دو فاکتور اختصاص بدیم؟
ممنون
راستی از اون قضیه جمع مبالغ سند انتقال بین انبارها لطفا فراموش نشود!