پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: تنظیمات گزارش
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
با سلام مدتی است که هنگامی که میخواهم در قسمت تنظیمات گزارش سند حسابداری یا سایر گزارش ها را ویرایش کنم و یا هنگامی که سند حسابداری را می خواهم چاپ کنم پیغام می دهد " آیا میخواهید از برنامه خارج شوید" مشکل در کجاست؟
با سلام

نقل قول:مدتی است که هنگامی که میخواهم در قسمت تنظیمات گزارش سند حسابداری یا سایر گزارش ها را ویرایش کنم و یا هنگامی که سند حسابداری را می خواهم چاپ کنم پیغام می دهد " آیا میخواهید از برنامه خارج شوید" مشکل در کجاست؟

این خطا بسیار خطای خطرناکی است و قطعا یک مشکل اساسی در برنامه وجود دارد. با توجه به اینکه می گویید مدتی است این اتفاق افتاده یعنی از قبل درست کار می کرده است. این خطا را از طریق تلگرام به شماره 09106790876 اطلاع دهید تا کارشناسان نصب ما از نزدیک این مشکل را بر روی کامپیوتر شما بررسی و حل کنند.

در موارد مشابه قبلی معمولا دلایل زیر باعث بروز این خطا شده بودند :
1. کاربر برنامه را بصورت ناقص بروز رسانی کرده بوده است و بعد از بررسی مشخص شده است که تعدادی از فایلهای برنامه اش برای مثلا نسخه 3.1 بوده و تعدادی دیگر برای نسخه 3.7 و ...
2. کاربر برنامه را بروز رسانی کرده اما دوباره بر روی بروز رسانی نسخه رایگان را نصب کرده است و تداخل اطلاعاتی پیش آمده است.
3. کاربر برنامه را بروز رسانی کرده اما بعد از بروز رسانی یک بک آپ قدیمی را بازگردانده است، که در این مورد خاص با کلیک بر روی دکمه بروز رسانی پایگاه داده در صفحه ورود به برنامه و تکمیل عملیات مربوطه مشکل مرتفع شده است.


همانطور که در متن بالا هم مشخص است، دلیل اصلی این خطا مسائل مربوط به بروز رسانی ناقص می باشد. در اینگونه مواقع توصیه ما همین است که :

این خطا را از طریق تلگرام به شماره 09106790876 اطلاع دهید تا کارشناسان نصب ما از نزدیک این مشکل را بر روی کامپیوتر شما بررسی و حل کنند.
برنامه و نرم افزارSQl server را حذف کردم و دوباره برنامه را نصب کردم اما همچنان مشکل باقی مانده است
با سلام

نقل قول:برنامه و نرم افزارSQl server را حذف کردم و دوباره برنامه را نصب کردم اما همچنان مشکل باقی مانده است

دوست عزیز ما از شما چنین درخواستی نکردیم. اساسا وقتی اس کیو ال سرور یکبار درست نصب شده است و برنامه با آن یک بار کار کرده است دیگر به هیچ وجه پیشنهاد نمی شود اس کیو ال سرور را از روی کامپیوتر پاک کنید. اس کیو ال سرور یک ابزار مهندسی بسیار عظیم است که تاثیرات بسیاری در سیستم عامل می گذارد و حذف آن خودش می تواند باعث مشکلات بسیار دیگری شود.

لطفا پاسخ قبلی ما را مجددا با دقت بیشتری بخوانید و فقط کارهایی که از شما خواسته شده است را انجام بدهید.

با سپاس
آدرسهای ارجاع