پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: مدیریت فروشگاه اینترنتی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
سلام
ببخشید میشه یه توضیحی در مورد قسمت مدیریت فروشگاه اینترنتی بدید. که قراره چه جوری باشه و چه اتفاقی بیوفته؟
یعنی این امکان عالی که بشه فروشگاه اینترنتی رو به راهکار متصل کرد وجود داره؟
ممنون
با سلام

نقل قول:ببخشید میشه یه توضیحی در مورد قسمت مدیریت فروشگاه اینترنتی بدید. که قراره چه جوری باشه و چه اتفاقی بیوفته؟
یعنی این امکان عالی که بشه فروشگاه اینترنتی رو به راهکار متصل کرد وجود داره؟

این قسمت هنوز در دست تکمیل می باشد و در واقع قرار است خروجی آن امکانات زیر را در اختیار کاربران قرار دهد.

1. همکاران فنی ما در این زمینه در حال توسعه یک API هستند که به برنامه نویسان و طراحان وب اجازه بدهد فروشگاه هایی را (البته با رعایت استانداردهای لازم معرفی شده توسط راهکار) طراحی کنند که این فروشگاه ها قابلیت اتصال به نرم افزار فروشگاهی راهکار را داشته باشند.
2. یک نمونه فروشگاه پیش فرض هم توسط خود راهکار سافت در حال توسعه می باشد که اگر در برنامه تاخیری نیفتد انشالله در سه ماهه اول سال 1396 رونمایی خواهد شد.
3. در حال حاضر برای توسعه API نام برده شده و همینطور فروشگاه نمونه که در بالا اشاره کردیم، همکاران ما مشغول طراحی پیش نیازهای لازم در نرم افزار فروشگاهی راهکار هستند که بعنوان نمونه خود بخش سفارشات در راستای همین هدف به نرم افزار اضافه شده است.

نکته پایانی : انشالله با تکمیل کار تمامی آموزشهای لازم هم برای استفاده کنندگان از فروشگاه ها و هم مستندات لازم برای سایر برنامه نویسان و طراحان وب جهت استفاده از API مربوطه ارائه می گردد.

با سپاس
سلام لطفا نمونه فروشگاه پیش فرض که در حال کار روی اون هستید را فروشگاه ساز پرستاشاپ انتخاب کنید زیرا متن باز و کاملا رایگان هست هم امکانات زیادی دارد هم تیم پشتیبانی قوی هم ماژول های فراوان و کاربران زیادی هم در ایران دارد
با سلام

نقل قول:لطفا نمونه فروشگاه پیش فرض که در حال کار روی اون هستید را فروشگاه ساز پرستاشاپ انتخاب کنید زیرا متن باز و کاملا رایگان هست هم امکانات زیادی دارد هم تیم پشتیبانی قوی هم ماژول های فراوان و کاربران زیادی هم در ایران دارد

در حال حاضر مدل فروشگاه اینترنتی راهکار که در دست طراحی می باشد، یک مدل اختصاصی و خاص خودش است و متفاوت از فروشگاه سازهای موجود است. فروشگاه ساز پرستاشاپ مبتنی بر لینوکس است و دیتابیس خاص خودش را تحت مای اس کیو ال دارد. در اینجا همه چیز مبتنی بر دیتابیس نرم افزار فروشگاهی راهکار خواهد بود و در واقع این نرم افزار فروشگاهی راهکار است که مدیریت سفارشات و کاربران و کالاها و سایر موارد را بر عهده دارد.

ضمن اینکه فروشگاه ساز پرستاشاپ خودش پنل مدیریتی خودش را دارد و ایجاد ارتباط بین آن و بین نرم افزار فروشگاهی راهکار مد نظر ما نمی باشد.
آدرسهای ارجاع