پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: درخواست توضیح در مورد ویرایش چاپ سفارش
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
سلام
ببخشید مواردی مانند تاریخ انقضای سفارش، شرایط سفارش و... که در داده های موجود در طراحی گزارش سفارش هست، در کجا قابل ثبت هست؟
یعنی وقتی سفارش رو ثبت میکنیم، کی و کجا تاریخ انقضا رو مشخص میکنیم؟
با سلام

نقل قول:ببخشید مواردی مانند تاریخ انقضای سفارش، شرایط سفارش و... که در داده های موجود در طراحی گزارش سفارش هست، در کجا قابل ثبت هست؟
یعنی وقتی سفارش رو ثبت میکنیم، کی و کجا تاریخ انقضا رو مشخص میکنیم؟

قبل از هر چیز از اینکه می بینیم قبل از اینکه یک قسمتی از نرم افزار تکمیل شود و حتی آموزشی برای آن ساخته شود اینقدر موشکافانه آنرا بررسی می کنید بسیار جای خوشحالی برای ما دارد.

این موارد هنوز در حال طراحی می باشند و در آینده نزدیک محل ورود اطلاعات مرتبط با آنها در نرم افزار مشخص می شود و قطعا متعاقب آن آموزشهای لازم و کامل نیز برای آنها ساخته می شوند.

با سپاس
آدرسهای ارجاع