پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: تاریخ انقضا کالاها
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
با سلام.حرفه و شغل بنده فروش و پخش محصولات آرایشی و بهداشتی هست.یه موضوعی که من باهاش سر و کار دارم بحث تاریخ تولید و انقضا هست چون خیلی از محصولات رو وقتی تاریخ انقضاشون نزدیک میشه دیگه با قیمت خیلی کمتر می فروشیم که زودتر فروش برن.اگه ماژولی اضافه بشه که موقع ثبت فاکتور خرید بشه تاریخ تولید رو هم همراه با محصول ثبت کرد و همچنین مدتی که تا انقضاش مونده رو هم ثبت کرد.مثلا تولید یک محضولا 12/12/2016 هست و 6 ماه هم تاریخ داره.ما تاریخ تولید و 6 ماه تا انقضا رو ثبت میکنیم. بعدش بتونیم هر ماه گزارشاتی بگیریم که در اون مشخص کنه چند ماه تا انقضا مونده.یا حتی بتونیم اینجوری گزارش بگیریم که محصولاتی که 2 ماه تا انقضاشون مونده رو بهمون نشون بده.این موضوع خیلی میتونه کمک کننده باشه و هم در وقت صرفه جویی میکنه و هم جلوی ضرر و فاسد شدن محصولات رو میگیره.

مورد دیگه ایی که هست اینه که داخل آیتم هایی که میشه داخل گزارش ها اضافه کرد آیتم تصویر محصول هم باشه.اینجوری میشه در کنار موجودی محصول دقیقا متوجه شد که چه محصولی هست و از خطا جلوگیری میکنه.همچنین میشه گزارشی تهیه که واسه لیست قیمت برای مشتریان عمده و تصویر محصول هم کنارش باشه.
با سلام

نقل قول:حرفه و شغل بنده فروش و پخش محصولات آرایشی و بهداشتی هست.یه موضوعی که من باهاش سر و کار دارم بحث تاریخ تولید و انقضا هست چون خیلی از محصولات رو وقتی تاریخ انقضاشون نزدیک میشه دیگه با قیمت خیلی کمتر می فروشیم که زودتر فروش برن.اگه ماژولی اضافه بشه که موقع ثبت فاکتور خرید بشه تاریخ تولید رو هم همراه با محصول ثبت کرد و همچنین مدتی که تا انقضاش مونده رو هم ثبت کرد.مثلا تولید یک محضولا 12/12/2016 هست و 6 ماه هم تاریخ داره.ما تاریخ تولید و 6 ماه تا انقضا رو ثبت میکنیم. بعدش بتونیم هر ماه گزارشاتی بگیریم که در اون مشخص کنه چند ماه تا انقضا مونده.یا حتی بتونیم اینجوری گزارش بگیریم که محصولاتی که 2 ماه تا انقضاشون مونده رو بهمون نشون بده.این موضوع خیلی میتونه کمک کننده باشه و هم در وقت صرفه جویی میکنه و هم جلوی ضرر و فاسد شدن محصولات رو میگیره.

این مورد را به تیم فنی منتقل کردیم. البته بحث تاریخ انقضاء پیش نیازهای دیگری نیز دارد که کار ثبت اطلاعات را بسیار مشکل تر می کند و به این سادگی ها که شما از آن تحلیل ارائه دادید نمی باشد. بعنوان مثال برای شناسایی کالاهایی که تاریخ انقضاء آنها رسیده است الزاما باید کالاها بصورت تک به تک و با سریال مشخص به خودشان وارد نرم افزار شوند و به نوعی هر کالا یک کد رهگیری خاص به خودش را داشته باشد که معمولا در جاهایی که خرید و فروش انجام می دهند هزینه انجام این کار از نظر زمان و انرژی خیلی بیشتر از بررسی دستی کالاهای منقضی شده می باشد.

با اینحال به تیم فنی منتقل کردیم تا روی آن تحلیل انجام دهند .

نقل قول:مورد دیگه ایی که هست اینه که داخل آیتم هایی که میشه داخل گزارش ها اضافه کرد آیتم تصویر محصول هم باشه.اینجوری میشه در کنار موجودی محصول دقیقا متوجه شد که چه محصولی هست و از خطا جلوگیری میکنه.همچنین میشه گزارشی تهیه که واسه لیست قیمت برای مشتریان عمده و تصویر محصول هم کنارش باشه.

این گزینه را هم به تیم فنی منتقل کردیم.

با سپاس از شما
آدرسهای ارجاع