پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: گزارش چک
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
صفحات: 1 2 3 4
با سلام

نقل قول:سلام خسته نباشید اگه میشه خوهشا صفر پیش فرض ارقام مالی راحذف نمایید فقط مشکل سازه مثلا اگه بخواهی 55رابزنی میشه505اگه هواست نباشه میریزه بهم.

این مورد را به تیم فنی منتقل کردیم.

از اطلاع رسانی شما سپاسگزاریم
سلام خسته نباشید اگه ممکنه کد پشت نویس چک راهم اضافه کنید بازار انطور عادت کرده شماره چک اخیرا اعدادوممیزداره که یاماواردنمیکنیم یا طرف خرج نمی خونه که باعث سردر گمی میشه ولی کد ثابته وفقط مال خرج کننده است باتشکر فراوان
با سلام

نقل قول:سلام خسته نباشید اگه ممکنه کد پشت نویس چک راهم اضافه کنید بازار انطور عادت کرده شماره چک اخیرا اعدادوممیزداره که یاماواردنمیکنیم یا طرف خرج نمی خونه که باعث سردر گمی میشه ولی کد ثابته وفقط مال خرج کننده است باتشکر فراوان

اگر منظورتان از کد پشت نویس، پشت نمره چک می باشد اتفاقا به نرم افزار اضافه شده است و در بروز رسانی بعدی وجود خواهد داشت.
سلام باتشکر از زحماتتان پشت نمره توگزارشات هم اضافه شده برای پی گیری ؟
با سلام

نقل قول:پشت نمره توگزارشات هم اضافه شده برای پی گیری ؟

بله همینطور است. در گزارشات چکهای دریافتی نیز پشت نمره اضافه شده است.
خیلی ممنون از زحماتتان
سلام خیلی ممنون از زحماتتان مخصوصاپشت نمره چک چون چک خرج شده وقتی پاس نمی شه اول زنگ میزنن برای شناختن اون شماره چک را می خوندن که هرکسی قسمتی را ثبت میکنه ولی پشت نمره مخصوص خرج کنندس اگه زحمتی نیست صفر پیش فرض اقلام مالی را هم حذف کنید من چون نرم افزار قبلیم نداشت سریع رقم راوارد میکنم که مشکل ساز میشه یه خوهش دیگه اگه کلیه فونتهارا درشتر کنید خیلی بهتر میشه حتی خود شما هم که هرروز کار میکنید اسیب کمتری به چشمانتان وارد میشه من همه راههای درشت کردن راازمایش کردم نرم افزار مشکل فونت درشت میده دایم هم نمیشه از داخل صفحه درشت کرد تاخارج میشی دوباره برمیگرده باتشکر فراوان از توجهتان
با سلام

نقل قول:صفر پیش فرض اقلام مالی را هم حذف کنید من چون نرم افزار قبلیم نداشت سریع رقم راوارد میکنم که مشکل ساز میشه

این مورد را به تیم فنی منتقل کردیم.

نقل قول: اگه کلیه فونتهارا درشتر کنید خیلی بهتر میشه حتی خود شما هم که هرروز کار میکنید اسیب کمتری به چشمانتان وارد میشه من همه راههای درشت کردن راازمایش کردم نرم افزار مشکل فونت درشت میده دایم هم نمیشه از داخل صفحه درشت کرد تاخارج میشی دوباره برمیگرده

در این ارتباط یک نکته :

آن فونتی را که می گویید تغییر می دهید و بعد از خارج شدن دوباره به پیش فرض برمیگردد. آنجا باید تغییرات را ذخیره کنید تا پایدار بماند. شما در صفحات گزارشی برنامه این امکان را دارید تا فونتها را تغییر دهید و سپس ذخیره کنید. یک نکته دیگر در همین مورد اینست که فونت به ازاء هر کاربر ذخیره می شود بعنوان مثال اگر شما دو کاربر در نرم افزار داشته باشید هر کدام می توانند به سلیقه خودشان فونت مختلفی را برای گزارشات انتخاب نمایند. در این مورد آموزش زیر را حتما بخوانید :


آموش نحوه تغییر فونت شبکه نمایش داده و ذخیره سازی آن
http://kahlek.ir/rahkaredu/index.php/post355366
سلام خیلی ممنون ومتشکرم اگه بخوام اموزشهای مختلف را جستجو کنم که دیگه مزاحم وقت شمانشم چه کار کنم بصورت موردی نه کلی تشکر؟
با سلام

نقل قول:اگه بخوام اموزشهای مختلف را جستجو کنم که دیگه مزاحم وقت شمانشم چه کار کنم بصورت موردی نه کلی تشکر؟

قبل از پاسخ یک نکته بگوییم.

پاسخگویی به کاربران جزء تعهدات ما می باشد و به نوعی وظیفه ما می باشد و بنابراین هیچ مزاحمتی در کار نیست. هر موردی بود مطرح نمایید و ما تمام سعی مان را خواهیم کرد تا به بهترین وجهی که در توانمان باشد پاسخ بدهیم.

در مورد جستجوی آموزشها :

یکسری آموزش در دانشنامه راهکار قرار دارد که لینک دانشنامه را برایتان قرار می دهم.
http://kahlek.ir/rahkaredu/

در دانشنامه امکان جستجوی آموزشها نیز وجود دارد که در همان بالای صفحه محل جستجو مشخص است. ضمن اینکه لینک مستقیم جستجو در دانشنامه را هم برایتان قرار می دهم.

http://kahlek.ir/rahkaredu/index.php/search

با سپاس
صفحات: 1 2 3 4
آدرسهای ارجاع