پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: دفتر روزنامه
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
به نام خدا
با سلام
چگونه میتوانم دفتر روزنامه را به شکل تصویر پیوست شده تنظیم نمایم
(شماره هر سندحسابداری و توضیحات مربوطه چند بار تکرار نشود )
در حال حاضر گزارشی دقیقآ مشابه گزارش درخواستی شما در نرم افزار وجود ندارد. اما امکانات لازم برای ایجاد گزارشهای اختصاصی در نرم افزار راهکار تعبیه شده است.

در گزارش دفتر روزنامه با کلیک دکمه سایر گزارشها در نوار ابزار یک محیط گزارش سازی کاملآ پیشرفته قابل مشاهده می باشد. در آن محیط امکانات لازم برای تهیه این گزارش یا هر گزارش دلخواه دیگر (البته با توجه به داده های موجود در هر بخش) وجود دارد. کار با این ابزار گزارش ساز به دلیل وسعت امکاناتی که در اختیار قرار می دهد تا حدودی پیچیدگی دارد و فعلآ آموزشها مربوط به جزئیات آن را در سایت قرار نداده ایم.
سعی می کنیم نمونه گزارش ارسالی شما را خودمان طراحی کنیم و قالب آن را برای دانلود در سایت قرار بدهیم تا شما و سایرین بتوانند از آن استفاده کنند.

فقط لطفآ به سوالات زیر پاسخ دهید :
1. شماره سند چه تفاوتی با عطف دارد . آیا شماره سند در اینجا همان ردیف منظورتان می باشد.
با سلام

با تشکر از تلاش شما عزیزان
در مورد سوالتان درباره شماره عطف و شماره سند :
1- وقتی که اسناد در یک دوره ثبت شد معمولا تاریخ ها پشت سر هم نیست 2- بنابراین در پایان دوره مورد نطر برای اینکه تاریخ ها پشت سر هم قرار بگیره اسناد مرتب سازی میشه و شماره سند ها تغییر میکنه ، برای اینکه بشه به مدارک راحت دسترسی داشت شماره سند مرحله 1 در قسمت عطف درج میشه و شماره مرحله 2 که سند جدید به عنوان شماره سند درج خواهد شد.

با تشکر
آدرسهای ارجاع