پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: عدم نمایش کالا
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
سلام وخسته نباشید خدمت عوامل راهکار
من زمانی که کالایی رو ثبت میکنم چیزی رو نشون نمیده . یعنی بعد از ثبت هیچ کدوم ار کالای وارد شده نمایش داده نمی شود ولی در هنگام ثبت فاکتور خرید اون کالاها موجود هستند . لطفا کمک کنید . دیگه کمکم دارم از نصب این نرم افزار پشیمون میشم . ممنون
با سلام

نقل قول:من زمانی که کالایی رو ثبت میکنم چیزی رو نشون نمیده . یعنی بعد از ثبت هیچ کدوم ار کالای وارد شده نمایش داده نمی شود ولی در هنگام ثبت فاکتور خرید اون کالاها موجود هستند . لطفا کمک کنید .

برای نمایش کالاها باید بر روی دکمه "برو" که در تصویر زیر نیز مشخص شده است کلیک کنید.
نکته : اگر از نسخه رایگان استفاده می کنید اسم این دکمه "تایید" می باشد.

[عکس: 028.png]
سلام من همچین مشکلی دارم
در قسمت افزودن فاکتور فروش کلمه ای از اجناس رو وارد می کنم هیچی از اجناس رو نمی یاره حتما باید با بارکد کالا ردیف فاکتورها رو پرکنم ولی توی قسمت افزودن فاکتور خرید همچین مشکلی نیست مثلا تل رو می زنم خودش پیشنهاد می ده که تلویزون یا هرچی که با تل شروع می شه رو میاره
با سلام

نقل قول:سلام من همچین مشکلی دارم

در ابتدا باید خدمتتان عرض کنم که صورت مساله شما با صورت مساله بالا کاملا متفاوت است. اگر صورت مساله بالا را با دقت بخوانید متوجه خواهید شد که مساله فقط کلیک دکمه "برو" بوده است و نه چیز دیگری. و این مساله مربوط به عدم نمایش کالا در فرم معرفی کالاها می باشد و مساله شما در مورد جستجوی کالا در فاکتورها می باشد.

و اما می پردازم به صورت مساله شما :

نقل قول:در قسمت افزودن فاکتور فروش کلمه ای از اجناس رو وارد می کنم هیچی از اجناس رو نمی یاره حتما باید با بارکد کالا ردیف فاکتورها رو پرکنم ولی توی قسمت افزودن فاکتور خرید همچین مشکلی نیست مثلا تل رو می زنم خودش پیشنهاد می ده که تلویزون یا هرچی که با تل شروع می شه رو میاره

در فاکتور خرید کالاهای بدون موجودی نمایش داده می شوند چون باید قادر باشید تا آنها را خریداری کنید تا موجودی آنها افزایش یابد. اما در فاکتور فروش تنها در صورتی می توانید آنها را به فروش برسانید که دارای موجودی باشند.

وقتی کالاهایی را که معرفی کرده اید در فاکتور خرید مشاهده می شوند و در فاکتور فروش مشاهده نمی شوند این مساله بر میگردد به این موضوع که یکی از هشدارهای نرم افزار در تنظیمات فعال می باشد. شما می توانید "هشدار فروش بیش از موجودی کالا" را از تنظیمات غیر فعال کنید تا همه کالاها در فاکتور فروش نیز نمایش داده شوند.

در واقع در حالتی که این گزینه فعال باشد فقط کالاهای دارای موجودی را نشان می دهد و آنهایی که موجودی ندارند را نمایش نخواهد داد.
آدرسهای ارجاع