پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: پیشنهاد اضافه شدن ایتم تعمیرات به نرم افزار
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
با سلام و احترام
از انجا که اکثر فروشگاه های کامپیوتر کار تعمیرات هم انجام میدن، ای کاش شما بخش تعمیرات هم به نرم افزار بی نظیرتون اضافه کنید که کار صدور قبض تعمیر هم انجام بده
با سلام

نقل قول:از انجا که اکثر فروشگاه های کامپیوتر کار تعمیرات هم انجام میدن، ای کاش شما بخش تعمیرات هم به نرم افزار بی نظیرتون اضافه کنید که کار صدور قبض تعمیر هم انجام بده

لطفا در این مورد جزئیات بیشتری را همراه کنید و همینطور در صورت امکان تصویر چند نمونه از فاکتورهایتان که مربوط به تعمیرات است را نیز از طریق تلگرام یا ایمیل برای ما بفرستید. این موارد بعلاوه آن توضیحات را بنده به تیم فنی راهکار منتقل می کنم.

با سپاس از پیشنهاد شما
سلام
بسیار ممنونم از توجه شما به نظرات کاربران
به روی چشم همین امروز در اسرع وقت به شماره تلگرامتون ارسال میکنم
با سلام به شما دوست عزیز
بجز فروش کالا بخشی بنام خدمات در برنامه وجود دارد که میتونید تعمیرات را در انجا به عنوان یک خدمت تعریف بفرمایید. امیدوارم کمک کرده باشم.
(30-01-2017 01:53 PM)farzin_sad نوشته: [ -> ]با سلام به شما دوست عزیز
بجز فروش کالا بخشی بنام خدمات در برنامه وجود دارد که میتونید تعمیرات را در انجا به عنوان یک خدمت تعریف بفرمایید. امیدوارم کمک کرده باشم.

سلام
ممنون ولی مثلا امکان چاپ رسید نداره.
سلام دوست عزیز
ببینید شما اول در قسمت تعاریف ،کالاها و خدمات و بعد در قسمت "خدمات " شروع به تعریف بکنید مثلا تعمیر مادربرد ، تعمیر هارد و ... بعد در قسمت افزودن فاکتور فروش کنار بارکد کالا بجای گزینه "کالا " گزینه " خدمات " رو انتخاب کنید و بعد خدمت مورد نظر رو انتخاب کنید و سپس هزینه رو وارد کنید یا از قبل اون رو هم میتونید تعریف کنید تا خودش وارد کنه ،بعد فاکتور رو پرینت کنید.
(01-02-2017 08:16 AM)farzin_sad نوشته: [ -> ]سلام دوست عزیز
ببینید شما اول در قسمت تعاریف ،کالاها و خدمات و بعد در قسمت "خدمات " شروع به تعریف بکنید مثلا تعمیر مادربرد ، تعمیر هارد و ... بعد در قسمت افزودن فاکتور فروش کنار بارکد کالا بجای گزینه "کالا " گزینه " خدمات " رو انتخاب کنید و بعد خدمت مورد نظر رو انتخاب کنید و سپس هزینه رو وارد کنید یا از قبل اون رو هم میتونید تعریف کنید تا خودش وارد کنه ،بعد فاکتور رو پرینت کنید.

ممنون از راهنماییتون این کار رو انجام دادم.
ولی در نرم افزار های مدیریت گارانتی و تعمیرگاه امکانات خیلی بیشتره، مثلا پرینت قبض تعمیر دو نسخه ای، اظهار ایراد توسط مشتری، ثبت سوابق تعمیر هر دستگاه، ارسال پیامک یا پیگیری پیامکی وضعیت تعمیر با کد رهگیری توسط مشتری.
سلام
بنده هم همین مشکل را دارم . بزارین اینطور توضیح بدم
مشتری که اول میاد لپ تاپشو بده تعمیر ما باید پذیرش کنیم :
نام مشتری
آدرس و تلفن
مدل لپ تاپ
شماره سریالش
تاریخ تحویل
ایراد گزارش شده
و ....
این رسید پذیرش رو میدیم دست مشتری و یکی هم پیش خودمون
مشتری زمان تحویل باید همین رو بیاره تا سیستمشو تحویل بگیره
ماهم می دونیم چه کارهایی در پیش رو داریم
بعد واسه همون رسید یا فرم پذیرش سیستم می تونه فاکتور بزنه
الان واسه هلو اینکار انجام میشه . اگه بزارین تو برنامه عالی میشه
با سلام

تمامی این موارد به تیم فنی منتقل شدند.

از اطلاع رسانی شما سپاسگزاریم.
آدرسهای ارجاع