پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: انتقال از سیستم فروشگاهی به سیستم یکپارچه راهکار
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
با سلام
آیا این امکان هست که از سیستم فروشگاهی فوق به سیستم یکپارچه راهکار انتقال پیدا کنیم بدون از دست دادن اطلاعات.؟؟؟
یعنی سیستم یکپارچه را نصب کنیم و با استفاده از یک نرم افزار جانبی یا امکان موجود در نرم افزار یکپارچه اطلاعات را از این سیستم به سیستم یکپارچه انتقال بدیم.
با سلام

نقل قول:آیا این امکان هست که از سیستم فروشگاهی فوق به سیستم یکپارچه راهکار انتقال پیدا کنیم بدون از دست دادن اطلاعات.؟؟؟
یعنی سیستم یکپارچه را نصب کنیم و با استفاده از یک نرم افزار جانبی یا امکان موجود در نرم افزار یکپارچه اطلاعات را از این سیستم به سیستم یکپارچه انتقال بدیم.

این کار شدنی نیست و اساسا بنا هم نیست چنین کاری انجام شود. ساختار این دو سیستم کاملا با هم متفاوتند و هر کدام فلسفه طراحی جداگانه ای دارد. برای درک بهتر این موضوع نوشته زیر را بخوانید خوب است.

مقایسه نرم افزار فروشگاهی راهکار با سیستم یکپارچه راهکار و پاسخ به سوالات رایج در ارتباط با این موضوع
http://kahlek.ir/rahkaredu/index.php/post355335
با تشکر از پاسخ شما
تفاوت و فلسفه های این دو نرم افزار را مطالعه کردم
ولی شما اینطور در نظر بگیرید.
که بنده برای یک سال از نرم افزار فروشگاهی استفاده کردم و اکنون با توجه به افزایش تجربه کار با سیستم های نرم افزاری و همچنین با توجه به افزایش حجم کاری و افزایش تعداد نفراتی که برای اینجانب کار می کنند و تصمیم به مکانیزه تر کردن کارها و استفاده از سایر سیستم های نرم افزاری مانند حقوق دست مزد و انبارداری نیاز به یک نرم افزار کامل تر دارم و با توجه به تجربه استفاده از سیستم فروشگاهی راهکار چه گزینه ای مناسب تر از سیستم یکپارچه راهکار
اگر بخواهم به این سیستم مهاجرت کنم . وجود این امکان که اطلاعات طرف حسابها و کالاها را بتوانیم از سیستم فعلی به سیستم جدید انتقال دهیم برای ما بسیار مفید خواهد بود و به مقدار زیادی در وقت ما صرفه جویی خواهد شد.
حتی امکانی مانند این که
مشخصات و موجودی کالاها و اسامی و مانده حساب طرف حساب ها را به یک فایل اکسل اکسپرت کنیم و در نرم افزار یک پارچه از این فایل اکسل ایمپرت کنیم هم می تواند بسیار کارگشا باشد.

خیلی خلاصه تر بخوام بگم
با توجه به گسترش کارم قصد مهاجرت از سیستم فروشگاهی به سیستم یکپارچه دارم. چطور میتونم اطلاعات و موجودی کالاها و همچنین اطلاعات و مانده حساب طرف حساب ها را به سیستم یکپارچه انتقال بدم تا در وقت ام صرفه جویی بشه؟
با سلام

علیرغم اینکه پیشتر هم توضیح دادیم فلسفه این دو نرم افزار کاملا متفاوت است و اساسا بنا هم نیست جای همدیگر را بگیرند با این وجود به تیم فنی منتقل کردیم تا یکسری تسهیلات برای ثبت گروهی اطلاعات از اکسل در هر دو نرم افزار در نظر بگیرند تا انتقال اطلاعات از سایر سیستمها (حتی محصولات سایر شرکتهای نرم افزاری) تسهیل گردد.

با سپاس
آدرسهای ارجاع