پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: پایگاه داده sql
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
سلام واحترام یه مشکل حاد وخیلی عجیبی که من دارم موقع نصب اس کیو ال در حالت شبکه وقتی تمام میشه و ریستارت میکنم دیگه وب سرویسم کار نمیکنه و ارور میده و مثل اینکه یه برنامه نصب کردم وجلوگیری میکنه از وصل شدن به سروروم (سیستم) کسی میدونه دلیلش چیه؟
با سلام.

قبل از پاسخ به این سوال به این نکته توجه کنید که حل این مساله نیاز به متخصص سطح بالای شبکه دارد و در حال حاضر ما چنین متخصصی در اختیار نداریم. اما در حد توان راهنمایی می کنیم.

برخی سرویسها ممکن است با هم تداخل داشته باشند و اجازه اجرای همزمان را نداشته باشند. این مساله به پورتی که سرویس استفاده می کند نیز بستگی دارد.
بعنوان مثال سرویس wamp server با سرویس Reporting اس کیو ال سرور تداخل دارد. البته معمولا کسانیکه در این زمینه به شکل تخصصی کار می کنند با تغییر پورتهای سرویس یا ترفندهای خاص خودشان می توانند این مشکلات را مرتفع سازند.

نکات مهم : اگر فقط اس کیو ال سرور را به منظور بهره برداری از نرم افزار های راهکار نصب کرده اید می توانید چند تا از سرویسها اضافی اس کیو ال سرور را ابتدا stop و سپس disabled کنید.

وارد کنترل پنل و سپس administrative tools و سپس services شوید و سرویسهای زیر را stop و سپس disabled کنید. و یکبار ریستارت کنید و بعد از بالا آمدن ویندوز دوباره سرویس خودتان را تست کنید.

SQL Server Analysis Services
SQL Server Browser
SQL Server Reporting Services
SQL Server Agent
تشکر بابت پاسخ سریعتون و ان شاالله که مشکل حل بشه
آدرسهای ارجاع