پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: تهیه نسخه پشتیبان و بازیابی اطلاعات
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
چگونه میتوانم از اطلاعات نرم افزار جامع راهکار پشتیبان بگیرم و بعد از نصب دوباره برنامه اطلاعات را بازیابی کنم؟

پاسخ :
از منوی امکانات و زیر منوی تهیه نسخه پشتیبان می توانید فایل پشتیبان اطلاعات نرم افزار را تهیه کنید. همچنین در همین فرم اگر گزینه "نمایش فرم تهیه نسخه پشتیبان هنگام خروج از برنامه" را تیک بزنید. هر بار موقع خروج امکان تهیه نسخه پشتیبان را خواهید داشت.

در مورد بازیابی در نسخه بعدی که در همین ماه منتشر خواهد شد، این قابلیت را در سیستم خواهید داشت.

توضییح اینکه : کاربرانی که با نرم افزار مایکروسافت اس کیو ال سرور، تا حدودی آشنایی داشته باشند میتوانند مستقیمآ از داخل محیط آن نرم افزار عملیات تهیه نسخه پشتیبان و بازیابی را انجام بدهند.
با سلام یه روش برای تهیه و بازیابی فایل پشتیبان اینه که ابتدا فایل پایگاه داده را جدا کنید سپس پوشه Database را کپی کنید (تهیه پشتیبان)
برای بازیابی هم پوشه Database که قبلا کپی کرده اید را در محل نصب نرم افزار past کنید من از این روش استفاده می کنم
با تشکر از راهنمایی شما.
روش کاملآ درستی را گفتید.
البته امکان بازیابی نسخه پشتیبان و چندین امکان دیگر به نرم افزار افزوده شده است. و تا چند روز دیگر نسخه بروز رسانی در سایت قرار داده خواهد شد.
من نیز به نوبه خود از زحمات شما در ارائه ، تولید و پشتیبانی نرم افزار که بصورت رایگان است تشکر می کنم
امکان بازیابی نسخه پشتیبان در نسخه 3.2.0.0 به نرم افزار اضافه شده است. هم اکنون می توانید از لینک زیر آخرین نسخه را دریافت کنید.
http://new.rahkarsoft.com/index.php/post8
آدرسهای ارجاع