پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: گزارش یک خطا
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
سلام و خسته نباشید
خیلی ممنون از طراحی تخفیف جدید برای هر کالا که در نسخه 2.6.6 قرار دادید، ولی هنگام استفاده از این امکان جدید برای من 2 مشگل اتفاق افتاده که خواهش میکنم بررسی بفرمایید:
1 - بعد از تعریف گروه تخفیف اشخاص و همینطور تعیین درصد تخفیف هر کالا ، در هنگام پرینت گرفتن سوال اعمال تخفیف توسط برنامه پرسیده میشود و افزودن تخفیف هم نشان داده میشود ولی در جمع مبلغ فاکتور و مبلغ قابل پرداخت فاکتور تخفیف اعمال نمیشود ! (البته فقط در هنگام پرینت اول اینگونه است واگر در قسمت ویرایش فاکتور به همان فاکتور مراجعه کنیم این مسئله خود بخود اصلاح شده است)
2- اگر در زمان تعریف تخفیف یک کالا بجای درصد تخفیف ، مبلغ تخفیف در نظر گرفته شود: انگاه اگر تعداد آن کالا در فاکتور بیش از 1 عدد باشد فقط یک بار آن مبلغ کسر میشود که اشتباه است و باید به تعداد آن کالا مبلغ تخفیف کسر شود.
با تشکر
با سلام

حق با شماست بررسی کردیم و این اشکال در تخفیف گروه اشخاص وجود داشت. در نسخه بروز رسانی بعدی برطرف می شود.

از دقت شما تشکر میکنیم.
آدرسهای ارجاع