14-12-2016, 08:28 AM
سلام و خسته نباشید
خیلی ممنون از طراحی تخفیف جدید برای هر کالا که در نسخه 2.6.6 قرار دادید، ولی هنگام استفاده از این امکان جدید برای من 2 مشگل اتفاق افتاده که خواهش میکنم بررسی بفرمایید:
1 - بعد از تعریف گروه تخفیف اشخاص و همینطور تعیین درصد تخفیف هر کالا ، در هنگام پرینت گرفتن سوال اعمال تخفیف توسط برنامه پرسیده میشود و افزودن تخفیف هم نشان داده میشود ولی در جمع مبلغ فاکتور و مبلغ قابل پرداخت فاکتور تخفیف اعمال نمیشود ! (البته فقط در هنگام پرینت اول اینگونه است واگر در قسمت ویرایش فاکتور به همان فاکتور مراجعه کنیم این مسئله خود بخود اصلاح شده است)
2- اگر در زمان تعریف تخفیف یک کالا بجای درصد تخفیف ، مبلغ تخفیف در نظر گرفته شود: انگاه اگر تعداد آن کالا در فاکتور بیش از 1 عدد باشد فقط یک بار آن مبلغ کسر میشود که اشتباه است و باید به تعداد آن کالا مبلغ تخفیف کسر شود.
با تشکر
خیلی ممنون از طراحی تخفیف جدید برای هر کالا که در نسخه 2.6.6 قرار دادید، ولی هنگام استفاده از این امکان جدید برای من 2 مشگل اتفاق افتاده که خواهش میکنم بررسی بفرمایید:
1 - بعد از تعریف گروه تخفیف اشخاص و همینطور تعیین درصد تخفیف هر کالا ، در هنگام پرینت گرفتن سوال اعمال تخفیف توسط برنامه پرسیده میشود و افزودن تخفیف هم نشان داده میشود ولی در جمع مبلغ فاکتور و مبلغ قابل پرداخت فاکتور تخفیف اعمال نمیشود ! (البته فقط در هنگام پرینت اول اینگونه است واگر در قسمت ویرایش فاکتور به همان فاکتور مراجعه کنیم این مسئله خود بخود اصلاح شده است)
2- اگر در زمان تعریف تخفیف یک کالا بجای درصد تخفیف ، مبلغ تخفیف در نظر گرفته شود: انگاه اگر تعداد آن کالا در فاکتور بیش از 1 عدد باشد فقط یک بار آن مبلغ کسر میشود که اشتباه است و باید به تعداد آن کالا مبلغ تخفیف کسر شود.
با تشکر