پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: پيشنهاد ويژه (سلام در فاکتور فروش بجاي مبلغ تخفيف مبلغ في کالا پس از تخيف بيايد ...)
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
نقل قول:سلام در فاکتور فروش بجاي مبلغ تخفيف مبلغ في کالا پس از تخيف بيايد يعني تعداد 8 عدد لامپ مشتري خريداري نموده هر عدد 90000 ريال و فروشنده 10 درصد تخيف داده في پس از تخفبف ميشود 81000 ريال و مشتري بدون انکه با ماشين حساب حساب کن متوجه ميشود لامپها را دانه اي چند حساب کردم
پاسخ :

با سلام

این مورد را به تیم برنامه نویسی منتقل کردیم تا بررسی کنند .

اما در مورد تخفیف به این شکل که شما می گویید یک امکان بسیار ساده در نرم افزار وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید.

در مشخصات کالا ما یک قیمت فروش داریم و یک قیمت مصرف کننده که می توانید در قیمت مصرف کننده، قیمت واقعی کالا که روی بسته بندی آن درج شده است را وارد کنید و در قیمت فروش قیمت تخفیف خورده خودتان را ثبت نمایید. همینطور در هنگام طراحی فاکتور می توانید قیمت فروس خودتان را بعنوان قیمت با تخفیف لحاظ نمایید.

در این مورد یک نمونه فاکتور از نوع 8 سانتیمتری نیز در برنامه طراحی شده است. که می توانید از طریق آموزش زیر آن نمونه را دانلود کنید.

نحوه بازگرداندن قالب فاکتور فروش به پیش فرض در نرم افزار فروشگاهی راهکار و همینطور دانلود قالبهای بیشتر برای فاکتورها
http://kahlek.ir/rahkaredu/index.php/post355281

بعد از خواندن آموزش بالا موقع دانلود قالب برای فیش پرینت 8 سانتیمتری گزینه "فیش پرینت 8 سانتیمتری نمونه 04" را انتخاب نمایید.

در صورتیکه این گزینه کار شما را راه انداخت و برایتان مناسب بود و سایز پرینت شما مثلا A5 یا A4 بود اطلاع دهید تا قالب مناسب برای این اندازه ها نیز توسط همکاران ما طراحی شود و در سرور قرار بگیرد.
سلام صبح شما بخير
درصد تخفيف براي هر مشتري متفاوت ميباشد مثل اگر مشتري خيلي از ما تخفيف بخواهد ما در ستون تخفيف به او درصد تخيف بيشتر ميدهيم تا خريد کند در نتيجه بايد مبلغ في اصلي منهاي درصدتخفيفي که ما در ستون تخفيف داده ام در ستون ديگر في تخفيف داده شده داشته باشيم تا مشتري لازم نباشد دوباره با ماشين حساب مبلغ في را دربياورد ممنونم خيلي زحمت کشيديد
آدرسهای ارجاع