پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: چند سوال
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
با سلام

ما شرکت ... هستیم که تازه شروع به کار کردیم نرم افزار حسابداری شما رو دانلود کردم ، حسابداری شما کلیه امکاناتی که ما برای کار مد نظر داریم رو داره ، من چند تا سوال داشتم متاسفانه شماره تماسی از شما پیدا نکردم .

1) ما شرکتی هستیم که تازه شروع به کار کردیم ولی می خوایم که حسابداری قوی و کاملی داشته باشیم که بعد از گسترش شرکت هم امکان استفاده داشته باشیم ، از نظر امنیت و پشتیبانی حسابداری شما در چه حد می تونه به ما کمک کنه .

2) اگر ما بخوایم یه سیستم مرکزی داشته باشیم و چند تا کلاینت ، امکان شبکه شدن و محدود کردن دسترسی کلاینتها در حسابداری شما هست .

3) بستن حساب و انتقال از یک سال به سال بعد به راحتی انجام می شود ؟

4) از سایت شما آموزش استفاده از نرم افزار را مطا لعه کردم ، اگر نیاز به توضیحات بیشتر و جزئی تر داشته باشیم ، شما دوره آموزشی یا فایل pdfبا جزئیات بیشتر دارید ؟

5) در صورتی که نیاز به پشتیبانی داشته باشیم ، برا رفع مشکل یا اضافه کردن امکان جدید شما بخش پشتیبانی دارید ؟ ما چطور می تونیم با ایشون تماس بگیریم ؟

با سلام
در ابتدا از اینکه نرم افزار را دانلود کردید تشکر می کنم
پاسخ به سوالات
1. سیستم یکپارچه راهکار با اهداف سازمانی طراحی شده و قطعآ پاسخگوی شرکتهای کوچک، متوسط و بزرگ می باشد.
2. این نرم افزار تحت شبکه طراحی شده و محدودیتی هم در تعداد کاربرها نداره، تنها محدودیت قدرت سرور شما هست که از نظر سخت افزاری بتونه چند تا کلاینت رو پشتیبانی کنه. سطح امنیتی سیستم مبتنی بر نقش ها (Role Base) هست و امکان معرفی نامحدود نقش و کاربر وجود داره ، که هر کدوم میتونن به بخشهایی از سیستم بنا به نظر مدیر سیستم دسترسی داشته باشن.
3. عملیات بستن حسابها به صورت اتوماتیک انجام می شه و در منوهای حسابداری میتونین از گزینه عملیات پایان دوره استفاده کنین. در سه مرحله قطعی کردن اسناد، بستن حسابهای موقت و صدور سند اختتامیه دوره مالی بسته می شه و در هر دوره مالی هم میتونین یک سند از نوع افتتاحیه بزنین که سند اختتامیه دوره قبل بصورت اتوماتیک به اون منتقل می شه.
4. در حال حاضر pdf نداریم اما آموزشهای سایت در حال تکمیل تر شدنه و کلیه جزئیات نرم افزارها در سایت قرار داده خواهند شد.
5. سایت پشتیبانی راهکار به آدرس forum.rahkarsoft.com مخصوص پشتیبانی هست. در اونجا ثبت نام کنین و هر سوالی داشتین بپرسین . روزانه در چند نوبت کارشناسای ما به سوالات پاسخ می دن. در حال حاضر برنامه ای برای پشتیبانی تلفنی نداریم. توضیح اینکه بدلیل کمبود امکانات در حال حاضر نمیتونیم بصورت تلفنی پشتیبانی کنیم در آینده ممکنه این خدمت رو اضافه کنیم.

موفق و موید باشین . راهکار سافت
آدرسهای ارجاع