پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: افزودن سند دریافتی در پایین فاکتور
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
با سلام و عرض خسته نباشید.
می خواستم بدونم توی نرم افزار فروشگاهی، چطور میتونم اطلاعات چک های دریافتی مربوط به یک فاکتور رو پایینش اضافه کنم؟ اطلاعات کامل چک، تاریخ، شماره چک و تاریخ سررسید؟
البته توی ویرایش گزارش رفتم، اما دیتابیس اطلاعات چک رو نتونستم پیدا کنم.
ممنون میشم راهنماییم کنید.
RolleyesRolleyesRolleyes
با سلام

این امکان در حال حاضر در نرم افزار وجود ندارد. به تیم برنامه نویسی منتقل شد تا در نسخه های بروز رسانی لحاظ کنند.

با سپاس.
آدرسهای ارجاع