پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: لش های جابجایی اقلام در هنگام فاکتور زدن عمل نمی کند.
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
نقل قول:سوال :

درود
ضمن عرض خسته نباشید و خداقوت خدمت دوستان گرامی راهکار
و همچنی سپاس گزاری بابت پیاده سازی ایده بنده،
باید بگم که فلش هایی که جهت جابجایی اقلام فاکتور قرار داده شده اند تنها 1 واحد رو به بالا یا پایین میروند
همچنین در خصوص زدن شماره بارکد دستی نیز هنوز بنده جهت وارد کردن کالا باید به قسمت کالا ها رفته و آخرین شماره ای که برای گروه مانند دوربین دام وارد نمودم رو مشاهده و یک شماره بالاتر رو وارد کنم و این زمان بره. پیشنهاد داده بودم که بخش ورود کالا و خصوصا وارد کردن بارکد رو طوری طراحی کنید که اگر بفرض مثال عدد 10020 رو بخوام بزنم تمام کالاهایی که با این بارکد شروع میشه بهمراه نام گروهشون نشون داده بشه بصورت لیست وارد که بنده بتونم آخرین شماره رو که وارد کردم سریع پیدا و یک شماره بالاتر رو وارد کنم یا اگر شما راهکاری ها راهکار جدیدی دارید اجرا کنید.
مورد آخر هم اینکه آیا امکانش هست فاکتور امانی صادر کرد با یک دوره زمانی کوتاه که قابل تنظیم باشه و اینکه آیا میشه گزینه ای به عنوان پرداخت نسیه در زمان فاکتور صادر کردن لحاظ بشه و زمانهای پرداخت رو وارد کنیم و به گونه ای باشه که بتونیم چند روز قبل از سررسید قسط به صورت هشداری که برای چک ها انجام دادید تنظیم بشه .
بینهایت از زحمات شبانه روزی شما خوبان سپاسگزار و از خداوند بزرگ برای شما سلامتی و برکت رو درخواست می کنم.
بدرود

پاسخ :

با سلام

نقل قول:باید بگم که فلش هایی که جهت جابجایی اقلام فاکتور قرار داده شده اند تنها 1 واحد رو به بالا یا پایین میروند

این گزینه چون بعدا به برنامه اضافه شده است بر روی فاکتورهای قدیمی شما عمل نمی کند ولی بر روی فاکتورهایی که بعد از بروز رسانی مربوطه انجام داده اید عمل می کنند. دلیل آن هم یک بحث فنی است که توضیحش خارج از حوصله این بحث است. شما یک فاکتور جدید ثبت کنید و اقلامی را به آن اضافه کنید و این قابلیت را تست کنید و نتیجه را اطلاع دهید.

نقل قول:همچنین در خصوص زدن شماره بارکد دستی نیز هنوز بنده جهت وارد کردن کالا باید به قسمت کالا ها رفته و آخرین شماره ای که برای گروه مانند دوربین دام وارد نمودم رو مشاهده و یک شماره بالاتر رو وارد کنم و این زمان بره. پیشنهاد داده بودم که بخش ورود کالا و خصوصا وارد کردن بارکد رو طوری طراحی کنید که اگر بفرض مثال عدد 10020 رو بخوام بزنم تمام کالاهایی که با این بارکد شروع میشه بهمراه نام گروهشون نشون داده بشه بصورت لیست وارد که بنده بتونم آخرین شماره رو که وارد کردم سریع پیدا و یک شماره بالاتر رو وارد کنم یا اگر شما راهکاری ها راهکار جدیدی دارید اجرا کنید.

این قابلیت هم اکنون در برنامه موجود است. وارد منوی "تعاریف - کالاها و خدمات - سیستمهای کدینگ" شوید و روی ردیف "بارکد پیش فرض" دوبار کلیک کنید و گزینه "بارکد توسط سیستم پیشنهاد شود" را تیک بزنید و دکمه ثبت و خروج را کلیک کنید.

برای اینکه با سیستمهای کدینگ بیشتر آشنا شوید آموزش زیر را بخوانید :

سیستمهای کدینگ : آموزش نحوه معرفی چند بارکد برای یک کالا در نرم افزار فروشگاهی راهکار
http://kahlek.ir/rahkaredu/index.php/post355282

نقل قول:مورد آخر هم اینکه آیا امکانش هست فاکتور امانی صادر کرد با یک دوره زمانی کوتاه که قابل تنظیم باشه و اینکه آیا میشه گزینه ای به عنوان پرداخت نسیه در زمان فاکتور صادر کردن لحاظ بشه و زمانهای پرداخت رو وارد کنیم و به گونه ای باشه که بتونیم چند روز قبل از سررسید قسط به صورت هشداری که برای چک ها انجام دادید تنظیم بشه .

این سوال شما دو بخش دارد یکی مربوط به فاکتور امانی می شود که به تیم برنامه نویسی منتقل کردیم و انشالله در آینده به برنامه اضافه می شود. اما در مورد فروش قسطی که سیستم سررسیدها را یاد آوری کند پیشنهاد می کنم از ماژول فروش اقساطی که هم اکنون نیز در نرم افزار موجود است استفاده کنید.

آموزش کار با ماژول فروش اقساطی در نرم افزار فروشگاهی راهکار
http://kahlek.ir/rahkaredu/index.php/post355268
آدرسهای ارجاع