پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: راهنمایی برای ثبت بارکد کالاها
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
فروشگاه دارای 2تا سیستمه که با هم شبکه هستن و از نسخه 2.5.7 استفاده میکنن و هر دوشون کامپیوتر رو میزی هستن.بنده مسئول ثبت اطلاعات اجناس هستم و یه لپ تاپ دارم و از نسخه رایگان دارم استفاده میکنم و با اون دوتا بصورت بی سیم شبکه هست.توی این نسخه نمیشه برای یک کالا چند بارکد وارد کرد و این کار مارو خیلی سخت کرده، فروشگاه هم بزرگ هست. مجبوریم برای یک محصول از یک شرکت با طمع های مختلف اما قیمت های یکسان جداگانه همه اطلاعات رو ثبت کنیم.تنها راهش خرید دوباره نرم افزاره که بتونم از چند بارکد برای یک نمونه جنس استفاده کنم؟
چه راه حلی پیشنهاد میدید. چونکه کد فعال سازی فقط روی یه کامپیوتر عمل میکنه و این لپ تاپ ما هم توی تعمیرات کامپیوتری استفاده میشه یعنی عملا نمیشه بعدا از اتمام کار این فروشگاه از نرم افزار شما روی این سیستم استفاده کرد چون مرتبا ویندوز عوض میشه روش
با سلام

تغییر ویندوز باعث عوض شدن کد فعال سازی نمی شود. شما هزار بار هم که ویندوز عوض کنید یا حتی ویندوز را تغییر دهید مثلا نسخه های 7، 8 و یا ویندوز 10 را نصب کنید باز هم کد فعالسازی تغییر نمی کند. از این بابت نگرانی نداشته باشید.

اما روی لپ تاپ اگر تغییر سخت افزاری اساسی مثل تغییر مادر برد داشته باشید کد عوض می شود. این کد از روی سخت افزار ارائه می شود .
متوجه سوال من نشدید.
بذارید یطور دیگه بپرسم ساده تره.سرور فروشگاه یه کامپیوتر رومیزیه ینی پرتابل نیست، حالا من برای ثبت اطلاعات میخوام یه لپ تاپ رو که مال خودمه و ربطی به فروشگاه نداره رو بصورت موقت مثلا یکی دو روز با سرورشون شبکه کنم تا بتونم همراه خودم ببرمش بین قفسه های فروشگاه و تک تک کالاها رو به سیستم اضافه کنم و دیگه هم کاری باهاشون ندارم.حالا میشه با نسخه 1 رایگانی که روی لپ تاپم نصب میکنم به سرور فروشگاه که نسخه 2.5.7 روش نصبه وصل بشم و اطلاعات رو ثبت بکنم؟
منظورم اینه که کدهای توی نسخه 1 و نسخه 2.5.7 که برای وصل شدن و ثبت کالا به دیتابیس میفرسته یکی هست یا به مشکل میخورم و دیتابیس های هر نسخه فرق میکنه کلا؟
با سلام

نقل قول:منظورم اینه که کدهای توی نسخه 1 و نسخه 2.5.7 که برای وصل شدن و ثبت کالا به دیتابیس میفرسته یکی هست یا به مشکل میخورم و دیتابیس های هر نسخه فرق میکنه کلا؟

در مورد وصل شدن به سرور کدها هیچ فرقی نمی کند. اما در مورد کالاها با توجه به اینکه بعضی فیلدهای آن مانند تاریخ معرفی کالا، موجودی اولیه کالا، انبار موجودی اولیه و ... در نسخه های بروز رسانی اضافه شده اند استفاده از نسخه رایگان پیشنهاد نمی شود.

پیشنهاد ما اینست که اگر در جایی تحت شبکه با نرم افزار فروشگاهی راهکار کار می کنید حتما همه کامپیوترها از نظر نسخه یکسان باشند تا خللی در داده ها پیش نیاید.
خب حالا من چطور میتونم توی نسخه 1 برای یک کالا چند بارکد ثبت کنم ؟
با سلام

برای این موضوع یک آموزش جامع تصویری ساخته شد که ضمن آموزش مفاهیم مربوطه را نیز تشریح می کند.

لینک آموزش نحوه معرفی چند بارکد برای یک کالا در نرم افزار فروشگاهی راهکار :
http://kahlek.ir/rahkaredu/index.php/post355282

لطفا سایر سوالات خود در ارتباط با نرم افزار فروشگاهی را در انجمن مربوط به خودش مطرح نمایید.

با سپاس از شما
آدرسهای ارجاع