پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: مشکل منفی شدن موجودی کالا
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
سلام
ابتدا بگم که فعلا از نسخه 1 رایگان برای شناخت نرم افزار دارم استفاده میکنم.
فرض میکنیم موجودی یک کالا توی قفسه مثلا ماکارونی 15 بسته بوده ولی توی سیستم 10 تا وارد کردیم و گزینه هشدار فروش بیش از موجودی کالا رو هم غیر فعال کردیم تا بتونیم فاکتور فروش رو ثبت کنیم و درحقیقت مشتری لنگ نشه.

با این حساب الان موجودی واقعی ما بعد از فروش هر 15 بسته ماکارونی باید صفر باشد در صورتی که در سیستم منفی پنج (5-) ثبت شده.
حال به چه طریق می توان موجودی را صفر کرد تا بعد از خرید مجدد ماکارونی و ثبت فاکتور خرید، موجودی سیستم و قفسه برابر باشد. زیرا در صورت منفی بودن موجودی بعد از ثبت فاکتور خرید مقدار منفی از کل خرید کم می شود مثلا 20 بسته ماکارونی گرفته ایم اما در سیستم 15 عدد ثبت شده.

برعکس این قضیه هم امکان پذیره یعنی موجودی سیستم بیشتر از موجودی واقعیه ک این هم خودش دردسر سازه.

اینم بگم که تمام این مشکلات بخاطر این پیش میاد که صاحب فروشگاهی ک قراره براش سیستم نصب کنم بخاطر فروش بالای چند میلیونی روزانه حاظر نیست مغازه رو تعطیل کنه تا اطلاعات دقیق با موجودی دقیق ثبت بشه

لطفا هرچه سریع تر راهنمایی کنید. خیلی ممنون و متشکر
سلام

برای این مساله شما یک روش سریع و ساده در برنامه وجود دارد. باید سند انبارگردانی بزنید و نتیجه شمارش کالاها را وارد کنید. دقت کنید که در نرم افزار راهکار سند انبارگردانی طوری طراحی شده است که مجبور نیستید کلیه انبار را یکجا شمارش کنید و می توانید فقط چند کالا و حتی تنها یک کالا را شمارش کرده و نتیجه شمارش را وارد نمایید.

لینک زیر را کامل بخوانید مشکل حل می شود :
http://kahlek.ir/rahkaredu/index.php/post355263
خیلی ممنون حل شد
آدرسهای ارجاع