پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: سوال در مورد فاکتور فروش
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
با سلام و عرض خسته نباشید
من دیروز سوالی راجب فاکتور فروش پرسیدم که شما جواب دادین اما جواب شما برای من مسمر ثمر واقع نشد ممکنه من خوب توضیح نداده باشم پس دوباره توضیح میدم مثالی میزنم که دقیقا انجام دادم ممنون میشم جواب بدین سریع چون الان تمام کار من معطل این مشکل هست.
در ابتدا عرض کنم بنده فایل ورد اموزشی مربوط به اضافه کردن مانده حساب مشتری رو در فست ریپورد خوندم و درست مطابق فایل جلو رفتم و انجام دادم اما در فاکتور فروش برای مشتری اخرین مانده حساب رو اصلا نشون نمیده و اصلا جزگزینه هاش اضافه نمیشه و فقط در بالای صفحه هست.
من برای مشتری به نام زمانی فاکتور فروش صادر کردم که در زمان معرفی ایشان مانده حساب ایشان رو 40.000.000 ریال بعنوان بدهکار ثبت کردم. در زمانی که میخواستم برای ایشان فاکتور فروش جدیدی صادر کنم در قسمت فاکتور فروش گزینه نمایش مانده حساب ایشان رو تیک زدم که دقیقا مانده حساب ایشون رو 4 میلیون تومن نشون داد. بعد از درج کالای مورد درخواست ایشون با قیمت 880 هزار تومن و درج درصد تخفیف که برای ایشون در نظر گرفتم یعنی 5 درصد که 44 هزار تومن از کل مبلغ کالا رو کسر کرد مانده فاکتور ایشون شد 8360000 شد که با احتساب مانده حساب قبول یعنی 4 میلیون جمع کل فاکتور شد 48360000 ریال شد من در تنظیمات عمومی برنامه هر 3 گزینه تسویه نقدی با پوز و چک رو فعال کردم و بعد زدن گزینه ثبت و چاپ اولین گزینه یعنی تسویه نقدی ظاهر میشه که من 500 هزار تومن رو برای تسویه نقدی درج کردم و ثبت کردم بعد هم پوز رو 1 میلیون تومن کسر کردم و ثبت کردم که الان با احتسابی که عرض کردم باید مانده مبلغ فاکتور 33360000 ریال رو نشون بده اما اینطور نیست من مبلغ 48360000 ریال رو در زمان چاپ نشون مید. لطفا راهنمایی کنید و پوزش میخوام که سوال بسیارصولانی شد اما میخواستم خوب اوضیح داده باشم.
با سلام

مشکل با مواردی که مطرج کردیم حل می شود. احتمالا یک اشکال ریز در کار شما وجود دارد.

البته نگران این مساله نباشید. به تیم برنامه نویسی اطلاع داده ام که یک بروز رسانی سریع طی یکی دو روز در سایت قرار دهند که امکان دانلود قالب آماده با قابلیت نمایش مانده حساب و سایر پارامترهای تسویه حساب در آن باشد و شما براحتی و بدون انجام هیچ گونه تنظیمی بتوانید این قالب را از سایت دانلود نمایید.

متعاقبا ظرف نهایتا دو روز از طریق همین تاپیک جزئیات به عرض شما میرسد.

از صبوری شما پیشاپیش سپاسگزاریم.
با سلام مجدد

امکان دانلود قالب فاکتورها که دارای مانده حساب مشتری نیز باشند در نسخه 2.5.7.0 به نرم افزار راهکار اضافه شد.
هم اکنون نسخه خود را بروز رسانی کنید تا مساله شما نیز حل شود.

با سپاس
آدرسهای ارجاع