پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: مشکل در اسناد مالی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
با سلام و عرض خسته نباشید
من دو تا سوال دارم ، خواستم ببینم راه حلش چیه.
1. وقتی که تو نرم افزار فاکتور خرید اضافه می کنم و توی تسویه نقدی همونجا فاکتور رو تسویه می کنم. اما وقتی که تو "اسناد مالی "میرم، توی بخش "پرداخت به طرف حساب-نقدی" نمی بینم اون پرداختو.

2. سیستم توی گزارش حساب ، نمیتونه فاکتور ها بصورت تفصیلی ارائه بده؟فقط می تونه شماره و مبلغ رو توی گزارش حسابش بزنه؟

ممنون می شم راهنماییم کنید.RolleyesRolleyes
با سلام

نکته اول : از روی سوال به نظر میرسد مورد سوال شما درباره نرم افزار فروشگاهی راهکار باشد و بنده با فرض این قضیه پاسخ میدهم. ضمن اینکه این قسمتی که سوال در آن مطرح شده است برای نرم افزار حسابداری دوبل است.

در مورد تسویه نقدی در فاکتور همینطور است که شما اشاره کردید. گزارشات تسویه های نقدی در فاکتورها در بخش امورمالی دیده نمی شود و اساسا این دو بخش از هم تفکیک هستند.
نقطه مشترک بین اینها بخش حسابداری هست و در گزارش دفتر حساب هر شخص کلیه دریافت و پرداختهای نقدی، چکی و .... منعکس می شوند.

شما برای دیدن گزارش کامل هر شخص از گزینه زیر استفاده کنید :
وارد منوی "گزارش ها - حسابداری - دفتر حساب" شوید. در قسمت نوع حساب گزینه "اشخاص" را انتخاب کنید. و سپس در قسمت حساب، طرف حساب مورد نظر را انتخاب کنید ، همینطور محدود تاریخ مدنظرتان برای گزارش گیری را نیز تعیین کنید و در پایان بر روی دکمه "برو" کلیک کنید. ریز کلیه عملیات مالی مرتبط با آن شخص را می توانید مشاهده نمایید.
ممنون از پاسختون
اما در مورد سوال دوم، منظورم اینه که میخاستم ببینم امکانش هست که توی دفتر حساب، ریز اقلام فاکتور ها هم آورده بشه؟نه فقط شماره فاکتور ! همون چیزی که تو گزینه "گزارش ها-اشخاص- اقلام فاکتورهای مربوط به یک شخص" هست..
بازم ممنون
سلام

این مورد را به تیم برنامه نویسی منتقل میکنم تا بررسی کنند و امکانات بیشتری در قسمت دفتر حساب قرار دهند.
از اطلاع رسانی شما سپاسگزاریم.
آدرسهای ارجاع