پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: مکانیزمی برای پیگیری حساب مشتریان نسیه ای که موعد تسویه آنها رسیده است
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
در صورت امکان مکانیزمی طراحی شود که مدیریت بتواند از لیست بدهکاران افرادی را انتخاب و با قید تاریخ و توضیحات به لیست دیگری که مثلاً منشی مسول پیگیری آن باشد فرستاده شود و منشی نیز نتیجه هر بار پیگیری خود را بتواند ثبت کند و یا نوتیفیکیشن برای یادآوری در تاریخ معین تعیین کند. به نظر بنده که این آیتم بسیار کاربردی است و میتواند برنامه را بسیار منحصر بفرد کند.ممنون از توجه شما

لازم به ذکر است عیب نرم افزار های ارتباط با مشتری جانبی این است که پیگیری کننده از تسویه شدن یا نشدن حسابها از آخرین تماس مطلع نمیشود ولی اگر قسمت پیگیری مشابه لیست بدهکاران باشد که شامل مبلغ بدهی به روز فرد باشد ولی با امکانات بیشتر (حد اقل جایی برای یادداشت) بسیار مفید خواهد بود تشکر از تلاش و زحمات شما

یه عیبی در ارتباط با مهلت تسویه فاکتور ها هم وجود داره که جا داره همین جا بحث بشه اینه که وقتی مهلت تسویه تعیین میشه و نوتیفیکیشن میده سیستم با تسویه شدن فاکتور نوتیفیکیشن حذف نمیشه و باید جدا حذف بشه و این یه عیبه
با سلام
پیشنهادات شما به تیم فنی منتقل شدند.

با سپاس
آدرسهای ارجاع