09-05-2020, 09:06 AM
سلام.من قصد ثبت هزینه های جاری شرکت خودم در نرم افزار دارم.مثه دریافتی های بابت تنخواه شرکت و اشخاص.
قسمت حسابداری نرم افزار سیستم یکپارچه خیلی کامله و نیاز به دانش حسابداری داره که من ندارم و در این حد هم نیاز ندارم.
اما میخواهم هزینه هام رو ثبت کنم ک ه بعدا ازشون یک گزارشی داشته باشم.
برای این منظور از قسمت خزانه داری و کنترل نقدینگی نرم افزار استفاده کردم. عملیات معرفی صندوق و حساب رو انجام دادم اما در بخش افزودن پرداخت نقدی با انتخاب صندوق مربوطه ارور میدهد که سرفصل مربوط به موجودی صندوق یافت نشد.
نمیدونم چی کار کنم؟
ایا برای ثبت هزینه ها از همین قسمت باید استفاده کنم؟
گزارش گیری میشه کرد؟
قسمت حسابداری نرم افزار سیستم یکپارچه خیلی کامله و نیاز به دانش حسابداری داره که من ندارم و در این حد هم نیاز ندارم.
اما میخواهم هزینه هام رو ثبت کنم ک ه بعدا ازشون یک گزارشی داشته باشم.
برای این منظور از قسمت خزانه داری و کنترل نقدینگی نرم افزار استفاده کردم. عملیات معرفی صندوق و حساب رو انجام دادم اما در بخش افزودن پرداخت نقدی با انتخاب صندوق مربوطه ارور میدهد که سرفصل مربوط به موجودی صندوق یافت نشد.
نمیدونم چی کار کنم؟
ایا برای ثبت هزینه ها از همین قسمت باید استفاده کنم؟
گزارش گیری میشه کرد؟