پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: نام واحد گیرنده در نامه وارده
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
سلام.در قسمت نامه های وارده میخام یک نامه ثبت کنم.واحد گیرنده و نام فرستنده رو مشخص میکنم اما فرد گیرنده قابل مشخص کردن نیست.نمیدونم چیکار کنم تا فراخوانی بشه
با سلام

با سلام
برای انجام این کار یک سری مقدمات لازم است و همچنین یکسری نکات دارد که به شرح زیر می باشند.

نکته اش اینست که فقط پرسنل شاغل در آن واحد سازمانی (واحد گیرنده نامه) نمایش داده می شوند. شما ابتدا واحد سازمانی مربوطه (واحد گیرنده نامه) را انتخاب می کنید و سپس پرسنل شاغل در آن واحد سازمانی را می توانید انتخاب نمایید.

سوال: چگونه پرسنل را به واحد سازمانی مرتبط کنیم؟
از طریق مکانیزم معرفی پست ها برای واحد سازمانی و سپس تعیین پرسنل متصدی سازمان. تصویر ضمیمه این موضوع را به شما نشان می دهد.
من این کارو کردم وقبلا افراد رو به کد سازمانی معرفی و اختصاص دادم ولی وقتی واحد گیرنده نامه رو مشخص کردم ولی شخص گیرنده نامه رو لیست نمیکنه برام.
با سلام دوباره
ظاهراً در پاسخ قبلی یک چیز را از قلم انداخته ایم که آن را به شرح زیر کامل می کنم. به این شکل که می گویم عمل کنید:

ابتدا بدون انتخاب "واحد گیرنده نامه" صرفاً شخص گیرنده را انتخاب کنید. باید لیست تمامی کاربرهای تعریف شده در نرم افزار را برای انتخاب ببینید.
حالا اگر می خواهید صرفاً کاربرهایی را ببینید که پرسنل آن واحد خاص هستند به شرح زیر عمل کنید:
در فرم کاربرها، کاربر مورد نظر را انتخاب کنید (هر پرسنل دریافت کنندۀ نامه باید یک کاربری داشته باشد و اگر ندارد برایش کاربر تعریف کنید) سپس در نوار ابزار بر روی دکمۀ تنظیمات کاربر کلیک کنید و مانند تصویر پیوست کاربر را به پرسنل ارتباط دهید.
فراموش نکنید که مراحل اولیه را که در مورد پستهای سازمانی و ارتباط بین پرسنل و پست گفتم را باید معرفی کرده باشید.
آدرسهای ارجاع