25-10-2016, 03:58 PM
25-10-2016, 05:48 PM
پاسخ :
با سلام.
وارد منوی "عملیات - امور مالی - امور مالی" شوید.
در قسمت نوع سند گزینه های زیر کارهای مد نظر شما را انجام می دهد.
1. گزینه "پرداخت هزینه از صندوق"
2. گزینه "پرداخت هزینه از بانک"
بعد از انتخاب نوع سند بر روی دکمه افزودن کلیک کنید و سند هزینه را ثبت نمایید.
هر مشکلی در این زمینه بود همینجا دوباره مطرح کنید تا بررسی کنیم.
با سلام.
وارد منوی "عملیات - امور مالی - امور مالی" شوید.
در قسمت نوع سند گزینه های زیر کارهای مد نظر شما را انجام می دهد.
1. گزینه "پرداخت هزینه از صندوق"
2. گزینه "پرداخت هزینه از بانک"
بعد از انتخاب نوع سند بر روی دکمه افزودن کلیک کنید و سند هزینه را ثبت نمایید.
هر مشکلی در این زمینه بود همینجا دوباره مطرح کنید تا بررسی کنیم.
26-10-2016, 12:13 PM
ممنون لطف کردید :-)