پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: شرکت یا شعب
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
سلام و ارادت در صورت امکان ازتون راهنمایی می خواستم
1-سیستم کار ما دو فروشگاه با فاکتور و فروش مجزا و بازرگانی(واردات) مشترک و انبار بیرونی مشترک هست البته انبار فرض شده داخل هر فروشگاه مجزا هست با فرض اینکه این دو فروشگاه رو شبکه داشته باشیم پیشنهادتون چیه؟
که هم دقت لحاظ بشه هم سرعت
در ضمن آیا امکان داره ما دو شرکت با سال مالی تعریف کنیم و با دو بار ورود به هر دو دسترسی داشته باشیم؟

2- آیا سیستم از شعب پشتیبانی می کنه یا خیر؟
اگر خیر ...آیا روش زیر امکان پذیر هست؟
مثلا یک شرکت تعریف شده و در قسمت سال مالی دو شعبه تعریف شود
شعبه 1 سال مالی 99
شعبه 2 سال مالی 99

از نظر ترازنامه و سند های اختتامیه و افتتاحیه بعدی مشکلی پیش نمیاد؟
با سلام

نقل قول:1-سیستم کار ما دو فروشگاه با فاکتور و فروش مجزا و بازرگانی(واردات) مشترک و انبار بیرونی مشترک هست البته انبار فرض شده داخل هر فروشگاه مجزا هست با فرض اینکه این دو فروشگاه رو شبکه داشته باشیم پیشنهادتون چیه؟

بک نکتۀ مهم در مورد کار شما: اینکه بخشی از کار مشترک و بخشی تفکیکی باشد، در برنامه راهکار پیش بینی نشده است. از دیدگاه نرم افزار شما می توانید یا کل آن را تفکیک کنید و یا اینکه کلش را مشترک در نظر بگیرید، تفکیک به این سبک که می فرمایید در برنامه میسر نیست.

نکته در مورد شبکه: مسألۀ شبکه هر چند اینجا با اشاره به صورت مسألۀ بالا مطرحش کردید، اساساً هیچ ارتباطی به تفکیک کارها یا فروشگاه ها ندارد، شبکه صرفاً اینست که همۀ کاربران برای یک جا هستند. در واقع در شبکه شما یک برنامه را دارید منتهی همزمان چندین کاربر می توانند در آن یک برنامه اطلاعات وارد کنند و کارآیی دیگری از آن مد نظرتان نباشد.

نقل قول:در ضمن آیا امکان داره ما دو شرکت با سال مالی تعریف کنیم و با دو بار ورود به هر دو دسترسی داشته باشیم؟

بله می شود. برنامه راهکار طوری طراحی شده است که شما می توانید همزمان چندین بار آن را اجرا کنید اما در این حالت خودتان باید خیلی مراقبت کنید که اطلاعات را اشتباه وارد نکنید و ریسک اشتباه کردن بالا می رود.

نقل قول:2- آیا سیستم از شعب پشتیبانی می کنه یا خیر؟
خیر، چیزی به نام تفکیک شعب در برنامه نداریم.

نقل قول:اگر خیر ...آیا روش زیر امکان پذیر هست؟
مثلا یک شرکت تعریف شده و در قسمت سال مالی دو شعبه تعریف شود
شعبه 1 سال مالی 99
شعبه 2 سال مالی 99

این روش اشتباه است. شما هر نوع تفکیکی دارید در سطح شرکت انجام دهید و نه در سطح دورۀ مالی. مفهوم دورۀ مالی را برای منظورهای دیگر بکار نبرید که به مشکل اساسی می خورید.

نقل قول:از نظر ترازنامه و سند های اختتامیه و افتتاحیه بعدی مشکلی پیش نمیاد؟
اگر از برنامه آنطور که طراحی شده و انتظار می رود استفاده کنید مشکلی نخواهید داشت. هر نوع خلاقیت بخرج دادن که خارج از توان برنامه باشد، ریسک بالایی خواهد داشت. هر جا هم شک داشتید از ما مشاوره بگیرید.

با سپاس
آدرسهای ارجاع