پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: نصب 2 تا راهکار در یک ویندوز
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
سلام من میخوام یک راهکار دیگه در ویندوزم داشته باشم برای یک کار جداگانه آیا میشه دو راهکار را در یک ویندوز ایجاد کنیم؟

سوال دوم:آیا در راهکار گروه بندی یا انباری وجود داره که به تفکیک گروه ها سود هر گروه را جداگانه نشون بده?
مثلا 2 تا انبار داریم بنام انبار خرید و فروش ماهی و انبار خرید و فروش روغن در یک تاربخ از دو تا انبار خرید و فروش کردیم آیا سود هر انبار را در همان تاریخ بصورت جداگانه نشون میده یا نه؟
سلام

نقل قول:سلام من میخوام یک راهکار دیگه در ویندوزم داشته باشم برای یک کار جداگانه آیا میشه دو راهکار را در یک ویندوز ایجاد کنیم؟

در حالت معمول چنین چیزی امکان ندارد و جزء خدمات مجموعۀ ما نیز نمی باشد. اما اگر تخصص اس کیو ال سرور را نسبتاً داشته باشید می توانید با اتکا به تجربه و تخصص خودتان و در ضمن با مسئولیت کامل خودتان این کار را با روش نصب Instance های متفاوت اس کیوال انجام دهید.
در کل ما توصیه نمی کنیم.

نقل قول:آیا در راهکار گروه بندی یا انباری وجود داره که به تفکیک گروه ها سود هر گروه را جداگانه نشون بده?

این ویژگی را ندارد
ببخشید نمیشه با همکاری شما یک برنامه دیگه در ویندوز داشته باشم و تمام مسئولیتش را هم بر عهده میگیرم چون حقیقتش من زیاد با اس کیو ال سرور آشنایی ندارم اگر این همکاری را بکنید ممنون میشم باز هم تاکید میکنم اگه خدای نکرده مشکلی پیش آمد مسئولیتش با خودم است باور کنید من زیاد سرچ کردم تو گوگل که یک برنامه حسابداری دیگه در گوشیم نصب کنم اما متاسفانه برنامه به خوبی و سادگی راهکار نتونستم پیدا کنم برای همین خاطر میخوام یک برنامه راهکار دیگه داشته باشم چون شدیدا لازم دارم به یک برنامه حسابداری دیگر در این مورد ازتون خواهش میکنم که با بنده همکاری کنید
ممنون از برنامه خوبتون
سلام مجدد
متاسفانه ما چنین خدماتی نداریم.
من این مشکل رو یکی از مشتریانم داشت با استفاده از VMWARE این مشکل رو براش حل کردم . روش به این صورت هست یک ماشین مجازی نصب میکنید بعد اون یکی حسابداری رو روش لود میکنید اینطوری شما میتونید چندتا حسابداری رو همزمان داشته باشید
آدرسهای ارجاع