پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: گزارشات نرم افزار فروشگاهی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
گزارشات نرم افزار خیلی محدود هستند و امکان ساخت گزارش در حد دیتا هایی هست که تیم برنامه نویسی در نرم افزار فست ریپرت قرار داده اند و نه بیشتر . نقطه قوت هر نرم افزار گزارش دهی های متنوع آن هست که امید است تیم نرم افزار راهکار به این موضوع بپردازنند.[/b]

دوستان اگر فایل گزارشی با نرم افزار فست ریپورت طراحی کردید . ممنون میشم فایل را در این قسمت اپلود کنید تا دیگران هم استفاده کنند .
با سلام

شیوه طراحی گزارش در محصولات راهکار سافت به این شکل است که ابتدا در یک فرم که قابلیت انواع جستجو را داشته باشد گزارش ساخته می شود و سپس اطلاعات مرتبط با همان گزارش بعنوان منبع داده گزارش چاپی ارسال می شود. و هر فیلتری که روی صفحه اعمال کنید در چاپ نیز همان لحاظ می گردد.

البته این را می پذیریم که گزارشات می تواند خیلی بیشتر از این باشد.
پیشنهاد می کنم هر نوع گزارشی مدنظرتان باشد آنرا تشریح کنید و ستونهای مدنظر در آن را اعلام کنید. همچنین جستجوهای مهم گزارش را تعیین کنید. همینطور اگر کاربرد آن گزارش را نیز بنویسید سپاسگزار می شویم.

ما به تیم برنامه نویسی منتقل می کنیم تا این گزارشات را طراحی کنند و منبع داده های لازم برای چاپ را به آن اضافه کنند. و در نسخه های بروز رسانی به برنامه اضافه کنند.

با سپاس از شما
آدرسهای ارجاع