پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: انتقال اطلاعات ومحصولات ازERPبهPOS
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
سلام وخداقوت
اگه میشه این سه سوال رو به تفکیک برام جواب بدین ممنون میشم

1-چجوری میتونم اطلاعاتم رو ازERPبهPOSانقال بدم؟الان کلی اطلاعات 3-4روز روی ERPوارد کردم ولی حس میکنم برای کارم ازposاستفاده کنم...

2- بنده یک سیستم پخش دارم شامل مدیر فروش وبازاریاب و....پیشنهادتون چیه ؟ازکدوم نرم افزار استفاده کنم؟نیاز به چاپ بارکد برای محصولات هم دارموکدینگ اتوماتیک واینجور مسائل؟
کدوم کارم رو راه می اندازه؟

این سوال با توجه به اینکه یک حسابدار میتونم داشته باشم که با سیستم کار میکنه
کدوم نیازهام رو کامل برآورده میکنه وآینده به مشکل برنمیخورم؟

3-روی یک سیستم میشه دویا سه تا POSجداگانه نصب کردکه جدای از همدیگه کار کنن؟

ممنون از لطفتون
با سلام

نقل قول:1-چجوری میتونم اطلاعاتم رو ازERPبهPOSانقال بدم؟الان کلی اطلاعات 3-4روز روی ERPوارد کردم ولی حس میکنم برای کارم ازposاستفاده کنم...
امکان انتقال اطلاعات بصورت مستقیم بین سیستم یکپارچه و نرم افزار فروشگاهی وجود ندارد. چون ساختار این دو نرم افزار کاملا متفاوت هستند و اساسا اهداف طراحی هر کدام نیز متفاوت می باشد. اما اطلاعات کالاها را می توانید خروجی اکسل بگیرید و با قابلیت ورود اطلاعات کالاها از اکسل در نرم افزار فروشگاهی آنها را وارد برنامه کنید.


نقل قول:2- بنده یک سیستم پخش دارم شامل مدیر فروش وبازاریاب و....پیشنهادتون چیه ؟ازکدوم نرم افزار استفاده کنم؟نیاز به چاپ بارکد برای محصولات هم دارموکدینگ اتوماتیک واینجور مسائل؟
کدوم کارم رو راه می اندازه؟
بطور کل برای خرید و فروش کالا و خدمات نرم افزار فروشگاهی را پیشنهاد می کنیم چون برای اینکار بسیار بهینه شده است و سرعت ثبت اطلاعات در آن بسیار بالاتر است. و همینطور امکانات بسیار متنوعی در این زمینه دارد.
سیستم یکپارچه با دیدگاه سازمانی تعبیه شده است که در آن تفکیک وجود دارد، یعنی بخش حسابداری، بخش فروش، بخش تدارکات و خرید و ... در سازمانها جدا جدا هستند و هر کدام قوانین خاص خودشان را دارند.

نقل قول:این سوال با توجه به اینکه یک حسابدار میتونم داشته باشم که با سیستم کار میکنه
کدوم نیازهام رو کامل برآورده میکنه وآینده به مشکل برنمیخورم؟

اگر حسابدار هم داشته باشید جریان بالا تفاوتی نمی کند همچنان نرم افزار فروشگاهی را مناسب کار شما می دانم. البته شما می توانید در کنار نرم افزار فروشگاهی سیستم یکپارچه را نیز همزمان داشته باشید و حسابدار شما بصورت روزانه، هفتگی و یا ماهانه از مجموع فروشها و ... اسناد حسابداری خلاصه ای را ثبت کند.

نقل قول:3-روی یک سیستم میشه دویا سه تا POSجداگانه نصب کردکه جدای از همدیگه کار کنن؟

این موضوع شدنی است. به ازاء هر نسخه از راهکار باید یکبار اس کیو ال اکسپرس را بصورت instance نصب کنید و در هر بار نصب اس کیو ال یک نام غیر تکراری از شما می خواهد که همان نام را در قسمت بازیابی (در نرم افزار Troubleshooter) قرار دهید و در واقع با تفکیک اس کیو ال این کار شدنی است. برای نصب اینگونه می توانید از کارشناسان نصب راهکار از طریق تلگرام راهنمایی بگیرید.
خیلی ممنون از لطفتون
راهنمایی بسیار خوب وفوق العاده ای بود

من توی ERPاز کالا ها فایل اکسل گرفتم توی posچجوری اون ها رو وارد کنم؟
با سلام

نقل قول:من توی ERPاز کالا ها فایل اکسل گرفتم توی posچجوری اون ها رو وارد کنم؟

برای این مورد یک آموزش تصویری در دانشنامه راهکار می سازیم و لینکش را در اینجا قرار می دهیم.
ممنون
با سلام مجدد

لینک آموزش مربوطه :

چگونه کالاها را از طریق فایل اکسل به نرم افزار راهکار اضافه کنیم
http://kahlek.ir/rahkaredu/index.php/post355273
آدرسهای ارجاع