پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: سوال درمورد تسویه نقدی در فاکتورها
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
نقل قول:سوال :

در زمان ثبت فاکتور خرید یا فروش که به صورت تسویه نقد و چک هست . توی گزارش اصلا نوع تسویه و چک ثبت نمیشه . از هرجای دیگه هم که بررسی کردم نشد .

پاسخ :

وارد منوی "عملیات - فاکتورها - ویرایش فاکتورها" شوید. در این صفحه هم در ستونهای گزارش و هم برای هر فاکتور انتخاب شده در قسمت پایین گزارش اطلاعات تسویه نقدی، تسویه چکی و تسویه با کارتخوان نشان داده شده است.

یک توضیح مهم : اینطور نیست که تمامی گزارشات در منوی گزارش ها باشند، در قسمت عملیات برنامه نیز می توانید گزارش گیری نمایید. برای همین است که در فرم ویرایش فاکتورها امکانات کامل جستجوی تاریخ و جستجوی سایر فیلدها و همینطور امکان تهیه خروجی چاپی قرار داده شده است.

تصویر زیر مربوط به همین قسمت است.

[عکس: 0068.png]
با سلام و احترام ، در زمان چپ گزارش گزینه هایی که در تب ( اطلاعات مالی فاکتور ) در قسمت پایین تصویر فوق درج گردیده . در گزارش هم نمایش داده شود که متاسفانه اینطور نیست . یعنی در گزارش جزئیات فاکتور با طور کامل درج شود شامل ( مبلغ قابل پرداخت - تسویه نقدی - مبلغ کارتخوان - مبلغ چک با حزئیات چک - و ... ) این جزئیات در فاکتور های عمومیت داره و در صورت عدم نیاز به هر گزینه میشود از تنظیمات فست ریپورت حذف کرد . با تشکر
با سلام

نقل قول:در زمان چپ گزارش گزینه هایی که در تب ( اطلاعات مالی فاکتور ) در قسمت پایین تصویر فوق درج گردیده . در گزارش هم نمایش داده شود که متاسفانه اینطور نیست . یعنی در گزارش جزئیات فاکتور با طور کامل درج شود شامل ( مبلغ قابل پرداخت - تسویه نقدی - مبلغ کارتخوان - مبلغ چک با حزئیات چک - و ... ) این جزئیات در فاکتور های عمومیت داره و در صورت عدم نیاز به هر گزینه میشود از تنظیمات فست ریپورت حذف کرد .

این گزینه ها که نام بردید اکثرشان در چاپ فاکتور و همینطور در چاپ لیست فاکتورها موجودند. البته بعضی از آنها در نسخه های بروز رسانی اضافه شده اند و برای دیدن آنها و استفاده از آنها باید تیکشان را در قسمت choose report data فعال کنید. آموزش نمونه ای برای نحوه انجام اینکار را در ادامه برایتان قرار می دهم.

http://kahlek.ir/rahkaredu/index.php/post355270

کاش دقیقا می گفتید که برای طراحی کدام گزارش این موارد را می خواهید. چاپ فاکتور و یا چاپ لیست فاکتورها، چون این دو با هم متفاوتند. تا راهنمایی دقیقتری خدمتتان ارائه بدهیم. ترجیحا یک تصویر از بخش مربوطه نیز اگر ارسال کنید کار ما راحتتر می شود.

با سپاس
آدرسهای ارجاع