پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: ثبت هزینه
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
786
با سلام. آیا امکان ثبت هزینه در فاکتور خرید یا فاکتور فروش وجود دارد؟ و یا راهی که بتوان خدمات دریافتی را بصورت هزینه وارد کرد و یا اینکه هزینه را مستقیم به طرف حساب ها ثبت کنیم .ممنون میشم راهنمایی بفرمائید .
با سلام.

در فاکتورهای نرم افزار فروشگاهی چیزی بعنوان هزینه نداریم. اما مکانیزم اضافات و کسورات وجود دارد که میتوان طی آن مبالغی را به فاکتور افزود یا از آن کاست.
مواردی از قبلی "کرایه حمل بار"، "هزینه حق سرویس" و ... که البته بنا به نیاز شما انواع این موارد توسط شما قابل افزودن می باشد.

در واقع مکانیزم اضافات و کسورات طوری طراحی شده است که انواع آن را کاربر مشخص می کند و نحوه اعمال آن بر فاکتور را نرم افزار مدیریت می کند.


یک نکته مهم در مورد نرم افزار فروشگاهی راهکار اینست که :

در فاکتورها امکان ثبت همزمان کالا و خدمات وجود دارد. بعنوان مثال اگر یک تعمیرکار آسانسور بخواهد از نرم افزار راهکار استفاده کند طی یک فاکتور می تواند همزمان هم قطعات مصرفی و هم حق سرویس یا دستمزد تعویض و ... را در اقلام فاکتور یکجا ثبت نماید.

علیرغم این موارد که موجود هستند اگر چیزی مد نظرتان هست که احساس می کنید نرم افزار آن را پوشش نمی دهد با ذکر مثال و تشریح در همین جا بیان کنید تا برای بررسی به تیم فنی منتقل شود.
آدرسهای ارجاع