پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: سوال
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
چرا نمی تونیم گزارش های طراحی شده رو باهم به اشتراک بذاریم؟

ببخشید انتقاد می کنما،شما نرم افزارتون از نظر فنی بسیار عالییییییییییییییییییییییه ولی از نظر گرافیک یه ذره افتضاحه،میم نرم افزاری است که از نظر فنی هیچی نداره و کلا پولتو ریختی دور اگه بخری ولی گرافیکش نسبتا ولی نه خیلی عالیه، من حدس می زنم شما گرافیست در تیمتون ندارید.

باتشکر
با سلام

طراحی گرافیک در نرم افزارهای بانک اطلاعاتی شیوه جداگانه ای دارد و اساسا مفهوم آن و نحوه اعمال آن بسیار متفاوت از برداشتهای معمول از کلمه گرافیک می باشد. و مهمترین مساله اینست که در اینجا کاربر شغلش کار با این نرم افزار است و هر روز که می آید برنامه را باز می کند باید یکسری کار روتین را انجام دهد و مهمترین هدفش اینست که اطلاعات روزانه را به سریعترین شکل ممکن وارد سیستم کند و گزارشات مد نظرش را از سیستم استخراج کند.

توان طراحی گرافیکی تیم راهکار بسیار بالاتر از آنچه که شما در نرم افزار می بینید می باشد، اما بنا به درخواست تیم تحلیل نرم افزار مهمترین اصل در اینجا رعایت سادگی و یکدستی صفحات می باشد که سرعت کار با نرم افزار را بالا می برد.

البته اگر الگویی مد نظرتان می باشد بد نیست تا تصاویری از آن را به اشتراک بگذارید تا روی نقاط قوت و یا ضعف آن بررسی انجام دهیم و اطلاعاتی با هم رد و بدل کنیم.

بعنوان نمونه در مورد همین نرم افزار حسابداری میم که نام بردید بنده به سایتش مراجعه کردم و از روی فیلمهای آموزشی اش تصاویری انداختم تا مقایسه کنم و ببینم چه المان خاصی در طراحی استفاده کرده اند که نظر شما را اینقدر جلب کرده است. تصاویر را در ادامه قرار می دهم تا خودتان با هم مقایسه کنید و نظر خاصی اگر روی تصاویر دارید اعلام کنید.

صفحه لیست طرف حسابها در نرم افزار حسابداری میم
[عکس: 0048.jpg]

صفحه لیست طرف حسابها در نرم افزار حسابداری راهکار (در تم Blue)
[عکس: 0046.png]

صفحه لیست طرف حسابها در نرم افزار حسابداری راهکار (در تم Black)
[عکس: 0048.png]

صفحه لیست طرف حسابها در نرم افزار حسابداری راهکار (در تم Silver)
[عکس: 0049.png]

صفحه افزودن طرف حساب در نرم افزار حسابداری میم
[عکس: 0049.jpg]

صفحه افزودن طرف حساب در نرم افزار حسابداری راهکار (در تم Blue)
[عکس: 0047.png]

صفحه افزودن طرف حساب در نرم افزار حسابداری راهکار (در تم Black)
[عکس: 0050.png]

قضاوت در مورد اینکه کدام یک زیباتر هستند را به عهده خودتان می گذارم.
آدرسهای ارجاع