09-10-2016, 08:34 PM
09-10-2016, 10:40 PM
سلام
منظورتان طبقه بندی در نرم افزار فروشگاهی است یا سیستم یکپارچه. چون این بخشی که سوال را در آن مطرح کردید مربوط به سیستم یکپارچه هست؟
منظورتان طبقه بندی در نرم افزار فروشگاهی است یا سیستم یکپارچه. چون این بخشی که سوال را در آن مطرح کردید مربوط به سیستم یکپارچه هست؟
10-10-2016, 08:10 AM
سلام.
منظورم طبقه بندی در نرم افزار فروشگاهی هست؟
در سیستم فروشگاهی هم طبقه بندی طرف حساب دارد. ممنونم میشم توضیح بدین هم کارایی این قسمت رو و هم انچه رو باید دانست راجب این قسمت.
سپاس
منظورم طبقه بندی در نرم افزار فروشگاهی هست؟
در سیستم فروشگاهی هم طبقه بندی طرف حساب دارد. ممنونم میشم توضیح بدین هم کارایی این قسمت رو و هم انچه رو باید دانست راجب این قسمت.
سپاس
10-10-2016, 01:10 PM
سلام مجدد
طبقه بندی همانطور که از اسمش هم پیداست یک نوع دسته بندی اطلاعات است. البته دست کاربر در این زمینه باز است و به هر نحوی که بخواهد می تواند طرف حسابهایش (اشخاص) را دسته بندی کند. البته تعیین طبقه بندی برای اشخاص الزامی نیست و هر کس که تمایل داشته باشد می تواند از این قابلیت استفاده نماید.
بعنوان مثال یک فروشگاه ممکن است مشتریانش را به شکل های زیر دسته بندی کند :
مثال اول :
1. مشتریان عمده فروشی
2. مشتریان خرده فروشی
مثال دوم :
1. فروشندگان بازار تهران
2. فروشندگان بازار قزوین
3. فروشندگان استان البرز
مثال سوم :
این مثال از خودمان است. در راهکار سافت برای ثبت اطلاعات فروشها از همین نرم افزار فروشگاهی راهکار استفاده می کنیم. ما چند طبقه بندی ایجاد کرده ایم و اسامی آنها را به این شکل تعیین کرده ایم:
1. مشتریان سیستم یکپارچه
2. مشتریان نرم افزار فروشگاهی
3. مشتریان سیستم یکپارچه و فروشگاهی (هر دو)
حسن طبقه بندی اینست که می توانید در لیست اشخاص بر روی آن جستجو انجام بدهید و اشخاص مربوط به هر طبقه بندی بصورت جداگانه مشاهده کنید.
مثلا ما خودمان وقتی می خواهیم به مشتریان فروشگاهی یک پیامک بفرستیم. ابتدا در صفحه اشخاص فیلتر می کنیم تا فقط مشتریان فروشگاهی نشان داده شوند و سپس با استفاده از قابلیت ارسال پیامک فقط برای مشتریان فروشگاهی متنی را پیامک می کنیم.
طبقه بندی همانطور که از اسمش هم پیداست یک نوع دسته بندی اطلاعات است. البته دست کاربر در این زمینه باز است و به هر نحوی که بخواهد می تواند طرف حسابهایش (اشخاص) را دسته بندی کند. البته تعیین طبقه بندی برای اشخاص الزامی نیست و هر کس که تمایل داشته باشد می تواند از این قابلیت استفاده نماید.
بعنوان مثال یک فروشگاه ممکن است مشتریانش را به شکل های زیر دسته بندی کند :
مثال اول :
1. مشتریان عمده فروشی
2. مشتریان خرده فروشی
مثال دوم :
1. فروشندگان بازار تهران
2. فروشندگان بازار قزوین
3. فروشندگان استان البرز
مثال سوم :
این مثال از خودمان است. در راهکار سافت برای ثبت اطلاعات فروشها از همین نرم افزار فروشگاهی راهکار استفاده می کنیم. ما چند طبقه بندی ایجاد کرده ایم و اسامی آنها را به این شکل تعیین کرده ایم:
1. مشتریان سیستم یکپارچه
2. مشتریان نرم افزار فروشگاهی
3. مشتریان سیستم یکپارچه و فروشگاهی (هر دو)
حسن طبقه بندی اینست که می توانید در لیست اشخاص بر روی آن جستجو انجام بدهید و اشخاص مربوط به هر طبقه بندی بصورت جداگانه مشاهده کنید.
مثلا ما خودمان وقتی می خواهیم به مشتریان فروشگاهی یک پیامک بفرستیم. ابتدا در صفحه اشخاص فیلتر می کنیم تا فقط مشتریان فروشگاهی نشان داده شوند و سپس با استفاده از قابلیت ارسال پیامک فقط برای مشتریان فروشگاهی متنی را پیامک می کنیم.