پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: درخواست
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
سلام
همین امکاناتی که در قسمت ثبت فاکتوراضافه کردید،مثل ده قیمت اخر،محاسبه جمع مبلغ کل و واحدو.... رو در قسمت پیش فاکتور نیز اضافه کنید.

بعد من از ماژول اتصال کارتخوان خیلی خوشم اومده و خیلی هم طرفدارشم اگه یکم هوشمند ترش کنید،مثلا بعد ثبت فاکتور مستقیم مبلغ قابل پرداخت فاکتور به کارتخوان ارسال شه.

یه پیشنهادم دارم فکر کنم یه کم سخت باشه اینکه ما جدول واریز به حساب سیستم شاپرک رو در سیستم وارد کنیم و بعدا هر دریافت یا پرداختی که از طریق کارتخوان انجام شه در اون ساعت که تعریف کردیم به موجودی حساب اضافه شه.

بعد اینکه قسمت امنیتی نرم افزار رو هوشمند تر و قوی تر کنید چون ما نرم افزار شما در شبکه مبتنی بر اینترنت استفاده می کنیم و دیتابیس رو هاست کردیم،به امنیت بسیار محتاجیم.
باتشکر از تیم نرم افزاری و پشتیبانی بسیار فوق العاده تون.
با سلام

تمامی موارد به تیم برنامه نویسی منتقل شدند.

چند نکته :
1. در مورد ماژول ارتباط با کارتخوان ما محدود به امکاناتی هستیم که بانک در اختیار ما گذاشته است و نمی توانیم فراتر از آن برویم .
2. این ماژول در حال حاضر فقط به صورت آزمایشی به نرم افزار اضافه شده است و هنوز نهایی نشده است، اگر دستگاه pc pos بانک ملت دارید و آن را تست کرده اید حتما از طریق تلگرام با همکاران نصب ما ارتباط برقرار سازید تا از نزدیک نتایج تست را با هم بررسی کنید. چرا که نهایی کردن این ماژول بستگی به تست مثبت کاربران و اعلام نتایج آن به تیم فنی راهکار سافت دارد.
سلام

آیا قطعا به موارد فوق با جدیت و دقت رسیدگی خواهد شد؟
سلام

قطعا.
تاکنون هم رویه همین بوده است. شما صرفا درخواستهای خودتان را در نظر نگیرید. واقعا بچه های فنی راهکار سافت هر روز با انبوهی از درخواستهای ریز و درشت مواجه هستند و قطعا برای بررسی و اعمال همه آنها زمان زیادی لازم دارند.
از اینکه با صبوری خود ما را یاری می رسانید سپاسگزاریم
آدرسهای ارجاع