پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: سوال در مورد برنامه
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
سلام
من از نسخه رایگان برنامه استفاده میکنم
چند سوال داشتم ، ممنون میشم راهنماییم کنید
1-خیلی وقتا هست که برای کسی فاکتور میخوام بزنم ولی شاید فقط همین یک بار باشه....و نخوام اسمش رو به عنوان طرف حساب ثبت کنم ولی توی نرم افزار میخوام فاکتورش رو بزنم و سند مالی داشته باشم از کاری که انجام شده.آیا روشی هست ؟
2-امکان ویرایش نام کالا در فاکتور وجود داره؟
به عنوان مثال کار من تولید کیف پارچه ای هست.تقریبا 50 سایز تولید میکنیم و در 12 رنگ.اگر بخوام تمام این سایز ها رو توی حسابداری ثبت کنم بعدا موقع فاکتور فروش زدن در انتخاب کردنش دچار مشکل میشم.میخوام یک کالا با نام "کیف پارچه ای " ثبت کنم و در نهایت جلوی فاکتور سایز و رنگش رو بنویسم...
چه روشی پیشنهاد میدید؟

ممنون از برنامه مفیدتون
سلام

نقل قول:1-خیلی وقتا هست که برای کسی فاکتور میخوام بزنم ولی شاید فقط همین یک بار باشه....و نخوام اسمش رو به عنوان طرف حساب ثبت کنم ولی توی نرم افزار میخوام فاکتورش رو بزنم و سند مالی داشته باشم از کاری که انجام شده.آیا روشی هست ؟

در این مورد یک راه حل ساده وجود دارد. می توانید یک مشتری با یک اسم مشخص مثلا "بدون نام" یا هر چیز دیگری که برای شما قابل شناسایی باشد معرفی کنید و هر بار موقعی که خواستید اینگونه فاکتور ها را بزنید نام این مشتری را ویرایش کنید و بعد فاکتور را برای آن صادر کنید. در همان فرم ثبت فاکتور نیز می توانید این ویرایش را انجام دهید.
تصویر زیر ممکن است به شما کمک کند.
[عکس: gdnr_0000.png]

نقل قول:2-امکان ویرایش نام کالا در فاکتور وجود داره؟

بله. در همان تصویر بالا در نوار ابزار امکان ویرایش نام کالا نیز وجود دارد. اول باید کالا را در لیست اقلام فاکتور انتخاب کنید و بعد دکمه مربوطه را بزنید.
راهنما : اگر ماوس را روی هر کدام از دکمه ها چند لحظه شناور نگه دارید راهنمای آن نمایش داده می شود.

نقل قول:به عنوان مثال کار من تولید کیف پارچه ای هست.تقریبا 50 سایز تولید میکنیم و در 12 رنگ.اگر بخوام تمام این سایز ها رو توی حسابداری ثبت کنم بعدا موقع فاکتور فروش زدن در انتخاب کردنش دچار مشکل میشم.میخوام یک کالا با نام "کیف پارچه ای " ثبت کنم و در نهایت جلوی فاکتور سایز و رنگش رو بنویسم...
چه روشی پیشنهاد میدید؟

در مورد رنگبندی فعلا برنامه این امکان را ندارد. اما در مورد سایز بندی در نسخه های بروز رسانی امکانی اضافه شده است که توضیحات بیشتر آن در لینک زیر وجود دارد:

http://new.rahkarsoft.com/index.php/post192
آدرسهای ارجاع