پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: مشکل در گزارش گیریل
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
با سلام
من روی نسخه رایگان اولیه چند طرف حساب تعریف کردم و تعدادی فاکتور فروش ثبت کردم.در قسمت گزارش ها - اشخاص ، میتوانم فاکتور های مربوط به یک شخص را ببینم ولی زمانی که لیست بدهکاران یا بستانکاران را باز میکنم هیچ چیزی باز نمیشود.
از ویندوز 10( 64بیت )استفاده میکنم.میخواستم ببینم آیا مشکل از استفاده از نسخه رایگان هست یا روش دیگری وجود دارد برای اینکه بدهکاران یا بستانکاران را ببینیم.
ممنون ...
با سلام

در ابتدا بگویم که این مساله هیچ ربطی به نسخه رایگان بودن و یا 32 بیتی و 64 بیتی بودن سیستم ندارد و ذهنتان را از این مسائل بیرون بیاورید.

و اما پاسخ اصلی :

وقتی در لیست بدهکاران و یا بستانکاران وارد می شوید، قبل از هر چیز دکمه "برو" را کلیک کنید. اگر اطلاعاتی ندیدید قطعا معنای آن اینست که بدهکار و یا بستانکاری در سیستم وجود ندارد.

حالا برای اینکه حساب تک تک افراد را بررسی کنید و ببینید که وضعیت ریز تراکنشهایش به چه نحو است وارد منوی "گزارش ها - حسابداری - دفتر حساب" شوید و سپس در قسمت نوع حساب "اشخاص " را انتخاب نمایید و در قسمت حساب با استفاده از دکمه انتخاب حساب که علامت (...) دارد یک شخص را که انتخاب نمایید و سپس یک بازه زمانی را مشخص کنید و در پایان دکمه برو را بزنید.
لیست ریز تراکنشهای شخص دیده می شود. و همینطور مانده حساب نهایی هر شخص بعد از هر تراکنش نیز همینطور نمایش داده می شود. با این گزارش می توانید ببینید که هر شخص در چه تاریخهایی و بابت چه تراکنشهایی بدهکار و یا بستانکار شده است و اگر اختلاف حسابی در میان هست آن را کشف کنید.

یک نکته مهم را نیز فراموش نکنید :
اگر فروش شما معمولا نسیه می باشد، وارد منوی "تعاریف - تنظیمات - تنظیمات کاربر" شوید و بررسی کنید که گزینه های زیر تیک نداشته باشند :
1. تسویه پیش فرض نقدی در فاکتور فروش
2. تسویه پیش فرض نقدی در فاکتور برگشت از فروش

لطفا تمامی این موارد را که گفتم بررسی نمایید و در پایان نتیجه را اطلاع دهید.
ممنون از راهنمایی کاملتون....حل شد
آدرسهای ارجاع