پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: دریافت و پرداخت از طرف حساب
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
سلام
چرا تسویه چکی رو تو امورمالی اضافه نکردید؟

راستی چجوری باید ایران کد و gs1 کالا رو وارد کنیم؟

ببخشید وقتتونو گرفتم من می خام نرم افزار رو هاست کنم دیتابیسشو همه چی رو بلدم فقط این مجبورم نسخه express دیتابیس sql server رو پاک کنم و نسخه کامل رو نصب کنم می خواستم ببینم با گرفتن نسخه پشتیبان می تونم تمامی اطلاعات رو بر گردونم وقتی نسخه کامل رو نصب کردم و فایل backup رو تو نرم افزار بازیابی کردم همه چی برمی گرده یا نه؟، لطفا راهنمایی کنید خیلی ممنون از پشتیبانی فوق العاده تون و معذرت می خام اگه وقتتنو رو گرفتم.

باتشکر و احترام
با سلام

بخش تسویه چکی از قسمت چک و بانک میسر است و در دریافت و پرداخت قرار نمی گیرد. البته در این زمینه کمبود پرداخت هزینه با چک وجود دارد که در لیست کارهای تیم برنامه نویسی می باشد.

در مورد ایران کد و GS1 باید در سیستمهای کدینگ این دو سیستم وجود داشته باشند و سپس موقع معرفی کالا در بخش پایین صفحه معرفی کالا می توانید بارکدهای ایران کد و GS1 کالا را نیز معرفی نمایید.

در مورد هاست کردن دیتابیس در وب لینک زیر را بخوانید :
http://forum.rahkarsoft.com/showthread.php?tid=381

در مورد یک آپ پاسخ بله است. قطعا بک آپ (نسخه پشتیبان از اطلاعات) به همین منظور در برنامه گنجانده شده است و تمامی اطلاعات چه در نسخه اکسپرس 2008 بک آپ گرفته شده باشد و چه در نسخه کامل 2008 تفاوتی ندارد و در هردو نسخه اکسپرس و کامل قابل بازیابی است.

یک نکته مهم در مورد بک آپ این است که شما امکان Up grade دارید اما امکان Down grade ندارید. بعنوان مثال اگر با نسخه 2008 اس کیو ال بک آپ گرفتید قابل بازیابی در نسخه 2012 می باشد اما اگر اطلاعات را با نسخه 2012 بک آپ بگیرید در 2008 قابل بازیابی نمی باشد و این مساله دلیلی است که معمولا به کاربران پیشنهاد می کنیم تا از نسخه 2008 استفاده کنند.

نقل قول:معذرت می خام اگه وقتتنو رو گرفتم.

لطفا از این نوع ادبیات دیگر استفاده نکنید. ما با کمال میل وظیفه مان را انجام می دهیم و بسیار خوشحال می شویم که سوالات یا پیشنهادات مختلفی از طرف کاربران مطرح شود و در نهایت همه اینها منجر به بالا رفتن کیفیت محصول و اعتبار نام راهکار سافت می گردد.

با سپاس فراوان از شما
باتشکر از پشتیبانی فوق العاده تون برای هاست کردن پایگاه داده چه سرویسی مناسب بنده می باشد آیا باید سرور اختصاصی بگیرم یا هاست معمولی جواب میده؟

بعد اگر سرویس remote sql جوابگو نباشه باید از چه راهی پیش برم مگه راهی غیر از این هست؟(در لینکی که در بالا ذکر کردید مطالعه نمودم و در بخشی فرمودید که شاید سرویس remote sql جوابگو نباشه.)
با سلام.

معمولا در این گونه مواقع سرور اختصاصی توصیه می شود چون دست شما در اعمال تنظیمات باز است.
هاست های اشتراکی اگر با شما همکاری کنند و سرویس ریموت اس کیو ال را فعال کنند نیز می توانند پاسخگو باشند.

در مورد ریموت اس کیوال که فرمودید همینطور است و فقط همین یک راه برای اتصال به پایگاه داده روی هاست وجود دارد.

در حالت کلی انتظاری که از هاست می رود اینست که دیتابیس شما را روی اس کیو ال سرور هاست Attach کند و یک سری پارامتر که بعنوان پارامترهای رشته اتصال Connection String معروف هستند را در اختیار شما قرار بدهد. بعد شما این پارامترها را در فایل CnString.txt که در مسیر برنامه وجود دارد می نشانید.

رشته اتصال بسته به تنظیمات روی هاست اشکال گوناگونی دارد که چند نمونه از آن را برایتان قرار می دهم.

کد:
Server=myServerAddress;Database=myDataBase;User Id=myUsername;Password=myPassword;

Server=myServerName\myInstanceName;Database=myDataBase;User Id=myUsername;Password=myPassword;

Data Source=190.190.200.100,1433;Network Library=DBMSSOCN;Initial Catalog=myDataBase;User myUsername;Password=myPassword;

بعضی مواقع برای بالاتر بردن امنیت، هاست ها معمولا یکسری تنظیمات اضافی امنیتی نیز فعال می کنند که این تنظیمات نیز به رشته اتصال اضافه می گردد. در حالت کلی وظیفه تحویل رشته اتصال به شما بر عهده هاست می باشد.
آدرسهای ارجاع