پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: چگونگی افزودن چند شرکت
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
با سلام
چگونه میتوان چند شرکت مختلف را در نرم افزار اضافه نمود ؟ لطفا راهنمایی نمایید
با سلام. قابلیت چند شرکته بودن به طور صد در صد در سیستم یکپارچه راهکار پیاده سازی نشده است. هرچند که در ابتدای برنامه شما امکان انتخاب شرکت را دارید ولی بدلایل برخی مسائل فنی هنوز امکان بهره برداری کامل از آن قابلیت وجود ندارد و گزینه افزودن شرکت جدید را مخفی ساخته ایم.
هم اکنون شما می توانید چند نسخه از برنامه را روی سیستم های مختلف نصب کنید. اگر اصرار دارید که در یک کامپیوتر چندین نسخه را با هم داشته باشید، باید نسخه کامل نرم افزار اس کیو ال سرور 2008 را نصب کنید و به تعداد شرکتهای مورد نظر در اس کیو ال سرور instance نصب کنید. توجه داشته باشید که نسخه ای که بر روی سایت جهت دانلود قرار داده شده است نسخه اکسپرس اس کیو ال سرور می باشد. اگر قصد نصب نسخه کامل اس کیو ال سرور 2008 را دارید نیازی نیست آن نسخه اکسپرس را از روی سیستمتان پاک نمایید.
اگر در عملیات فوق سوال یا اشکالی داشتید در همین انجمن مطرح نمایید تا به کمک هم حلش کنیم.
باعرض تشکر از راهنمایی شما ببخشید اگرممکن است در خصوص نحوه نصب نسخه کامل نرم افزار اس کیو ال سرور 2008 و نصب instance به تعداد شرکتهای مورد نظر در اس کیو ال سرور راهنمایی فرمایید چرا که احتیاج دارم برروی یک سیستم چند شرکت داشته باشم با تشکر فراوان
راهنمایی نصب SQL Server کمی طولانی تر از آنست که بشود به سادگی پاسخ داد.ظرف مدتی کوتاه راهنمای گام به گام تصویری آماده می کنیم و در سایت قرار می دهیم. در حال حاضر لینک زیر،‌هر چند که به زبان فارسی نیست می تواند به شما کمک کند.
http://blog.sqlauthority.com/2008/06/12/...th-images/
به ازای هر instance دوباره باید عملیات نصب را تکرار کنید. با این تفاوت که در صفحه instance configuration گزینه named instance را باید با نام instance جدید مقدار دهی کنید. سایر مراحل مشابه است و تفاوتی با نصب معمولی ندارد.
با سلام
از راهنمایی شما متشکرم.اما به نظر بنده این قضیه میتواند امتیاز منفی برای زحمات شما باشد. ضمناً در قسمت گزارشهای حساب نیز نرم افزار مشکل دارد
باتشکر
با تشکر از شما،‌سعی در مرتفع کردن این مساله خواهیم داشت. مساله مربوط به گزارشات را اگر موردی اعلام کنید ممنون میشویم. ترجیحآ موارد متفاوت را در تاپیک جداگانه ای مطرح نمایید.
RE: تهیه نسخه پشتیبان و بازیابی اطلاعات
امکان افزودن چند شرکت در نسخه 3.2.0.0 به نرم افزار اضافه شده است. هم اکنون می توانید از لینک زیر آخرین نسخه را دریافت کنید.
http://new.rahkarsoft.com/index.php/post8
آدرسهای ارجاع