پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: پیشنهاد در باره گروه تخفیف اشخاص
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
با سلام ،
در برنامه شما گروه تخفیف اشخاص قابل تعریف است اما از انجا که تخفیف اعمال شده در فاکتور در قسمت تخفیف کلی صورت میگیرد عملا قابل استفاده نیست زیرا : 1- همانگونه که مستحضرید در بیش از 99 درصد موارد درصد تخفیف فروش هر کالا با کالای های دیگر متفاوت است و نکته دیگر اینکه یک کالا برای مشتریان متفاوت درصد تخفیف متفاوتی خواهد داشت مثلا ممکن است برای یک شخص در یک کالا 10 درصد و در کالای دیگری 15 درصد و برای شخص دیگری در همین دو کالا نسبت ها برعکس شود 2- ضمن اینکه در فاکتورهای رسمی هم باید درصد تخفیف برای هر کالا جداگانه مشخص باشد . 3- در حالت فعلی در قسمت گزارشات اقلام فاکتورهای یک شخص مبالغ تخفیف ذکر نمیشود و گزارش حاصل برای مشتری کامل نخواهد بود .
هر چند در نسخه اخیر برای هر کالا امکان تعریف درصد تخفیف قرار داده اید اما ظاهرا امکان گروه بندی آن برای اشخاص پیش بینی نشده است .
پیشنهاد بنده این است که گروه تخفیف اشخاص بجای تخفیف کلی فاکتور ، در قسمت "درصد تخفیف کالای فاکتور " اعمال شود که حداقل این امکان خوب برای مشتریهای تک کالایی کاربردی شود ، البته از آنجا که معمولا مشتریهای ثابت با خرید های مشخص شامل گروه تخفیف خواهند شد، بهترین حالت این است که بتوان برای هر شخص یک پنل کالا با درصدهای مشخص تخفیف تعریف نمود که یک ویژگی کمک کننده و متمایز خواهد بود.
با سپاس از توجه شما
با سلام

از وقتی که گذاشتید و این مساله را اطلاع رسانی کردید متشکریم . این مورد را به تیم برنامه نویسی منتقل می کنیم.

با سپاس از شما
آدرسهای ارجاع