پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: هزینه های جاری
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
با سلام
لطفا اگه امکانش هست یه توضیح در مورد چگونگی وارد کردن هزینه های جاری فروشگاه مثل اجاره مغازه کرایه آژانس و خرید های روزانه مثل پلاستیکو این جور چیزا بدید.ممنون
با سلام.

ابتدا وارد منوی "تعاریف - امور مالی - انواع هزینه ها" شوید. در این قسمت نوع هزینه ها را معرفی کنید بعنوان مثال "هزینه اجاره، هزینه برق، هزینه حقوق آقای فلانی و ..."

سپس وارد منوی "عملیات - امور مالی - امور مالی" شوید. در این صفحه نوع سند را "پرداخت هزینه" انتخاب کنید و سپس دکمه افزودن را بزنید. مبلغ سند (مبلغ هزینه) را وارد کنید. نوع هزینه و صندوق را انتخاب کنید و اگر توضیحاتی لازم دارد توضیحات را ثبت کرده و سند را ثبت نمایید.

تمام.
ببخشید اگه محل پرداخت هزینه ها از صندوق نباشه از بانک باشه یا بخوایم از بدهی فردی به ما یا طلبش کسر و اضافه کنیم باید چگونه آمل کنیم؟! البته بنده نسخه رایگان را روی سیستم خودم دارم. و الان به مشکل برخوردم. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
نقل قول:ببخشید اگه محل پرداخت هزینه ها از صندوق نباشه از بانک باشه یا بخوایم از بدهی فردی به ما یا طلبش کسر و اضافه کنیم باید چگونه آمل کنیم؟! البته بنده نسخه رایگان را روی سیستم خودم دارم. و الان به مشکل برخوردم. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

این امکان بعدها در بروز رسانی ها اضافه شده است: دو گزینۀ "پرداخت هزینه از بانک" و "پرداخت هزینه با چک" هم اکنون در نسخه بروز رسانی موجودند.
آدرسهای ارجاع