پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: درخواست عاجزانه از شما کارشناسان محترم
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
سلام
قبلا در پست های قبلی نیز چندین وچند بار گفتید که ما خدماتی در مورد اتصال دیتابیس نرم افزار روی وب نمی دهیم.
از شما کارشناسان محترم خواهش مندم که حداقل یک راهنمایی بسیار کوچک بکنید که چگونه یا این کلمه یا اصطلاح این کار رو بفرمایید تا در گوگل سرچ کنم و اطلاعاتی در این زمینه بیابم. عاجزانه خواهش مندم که حداقل راهنمایی در این زمینه بکنید. چون من به این امکان نیاز بسیار دارم چون چند نفر در چند نقطه از جمله انبار ، دفتر فروش و ... هستند که باید همه آنها همزمان به نرم افزار دسترسی داشته باشند.
چون sql server یک نرم افزار تحت سیستم عامل ویندوز است و اصلا ربطی به وب ندارد و شاید هم داشته باشد و علت آن بی سوادی بنده است.
با سلام.

دوست بزرگوار پاسخ این موضوع را قبلا گفته ایم. همانطور که پیشتر نیز گفته ایم بنا به دستور مدیریت در حال حاضر در این زمینه خدماتی ارائه نمی دهیم.
البته متخصصان بسیار زیادی در این زمینه وجود دارند که با یک جستجو در اینترنت براحتی می توانید از آنها استفاده کنید. این موضوع یک موضوع عمومی و در ارتباط با اس کیو ال سرور می باشد و به هیچ عنوان در انحصار راهکار سافت نمی باشد. لذا خیلی ها هستند که می توانند به شما کمک کنند.

در مورد موضوعی که در گوگل جستجو کنید موضوع شما این موارد می باشد :

هاست کردن پایگاه داده اس کیو ال سرور در وب
اتصال به اس کیو ال سرور از طریق وب

و مواردی مشابه این جستجوها را می توانید انجام بدهید.
سلام
آیا برای این که دیتابیس نرم افزار هاست بشه شما باید تغییراتی در کدنویسی نرم افزار انجام بدید یانه؟
آیا با گرفتن نسخه پشتیبان تمامی اطلاعات نرم افزار حفظ می شود منظورم تمامی اطلاعات است؟
سلام.

برای اینکه دیتابیس نرم افزار هاست شود کد نویسی خاصی لازم نیست، همه کارها توسط محصول مایکروسافت (SQL Server) صورت می پذیرد. فقط یکسری ملاحظات را باید رعایت کرد که ما در نرم افزار رعایت کرده ایم و برای اطمینان خاطر شما می گویم که هم در مورد نرم افزار فروشگاهی راهکار و هم در مورد سیستم یکپارچه راهکار عملیات هاست شدن دیتابیس در وب در چندین سرور مختلف تست شده است و پاسخ همه تست ها مثبت و موفقیت آمیز بوده است.

عمده تنظیمات این کار در سمت سروری که دیتابیس را روی آن قرار می دهید انجام می گردد و از سمت برنامه راهکار تنها باید رشته اتصال (Connection String) تنظیم شود که آن را هم در داخل مسیر برنامه و فایل CnString.txt کاملا باز و در اختیار شما قرار داده ایم و حتی ابزاری برای ایجاد صحیح این فایل را نیز بعنوان TroubleShooter.EXE را در اختیار شما قرار داده ایم. البته افرادی که تخصص کافی داشته باشند می توانند بصورت دستی پارامترهای لازم برای اتصال به سرور را در این فایل وارد نمایند.

یک نکته مهم دیگر اینکه : برای اینکه صحت تنظمات روی سرور جهت اتصال را تست نمایید بی نیاز از نرم افزار راهکار می توانید با خود محصول مایکروسافت (SQL Server) این تست را انجام دهید. بدین نحو که یک نسخه از این نرم افزار را در کامپیوتر کلاینت نصب کنید و از طریق ورود پارامترهای اتصال به سرور در آن بصورت کامل دیتابیس هاست شده را مشاهده نمایید.

نسخه پشتیبان اگر بصورت Full گرفته شود تمامی اطلاعات را حفظ می کند. برنامه بک آپ گیری که از داخل نرم افزار راهکار صورت می پذیرد به روش Full پشتیبان را تهیه می کند.
آدرسهای ارجاع