پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: بروز رسانی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
سلام.
بنده نسخه جدید برنامه آپدیت راهکار را دریافت کردم به محض اجرا کردن برنامه آپدیت به این ارور برخورد کردم یه همچین اروری:
this file cannot be installed,it may be in use.
please close all other applications, then click retry

بعد از ارور برنامه را اجرا کردم که متاسفانه برنامه بصورت شورت کات در آمده بود و بعد بصورت برنامه اصلی از روی دسکتاپ محو شد.
مشکلش چیست
با سلام.

این پیغام به دو دلیل می تواند باشد. آنچه که از متن پیام بر می آید اینست که برنامه در حال استفاده می باشد، برای حل آن برنامه راهکار را ببندید و سپس مجددا بروز رسانی را اجرا نمایید.

در حالت دوم این پیغام می تواند از ویروس کش شما باشد. در نسخه جدید نرم افزار راهکار از تکنولوژی Encryption EXE یا همان رمزگذاری استفاده شده است که دلیل آن بالاتر بردن امنیت نرم افزار در برابر هک و کرک می باشد و به همین دلیل ویروس کش ها در برابر فایلهای رمزگذاری شده حساسیت نشان می دهند، در این حالت باید این برنامه را بعنوان یک برنامه امن به ویروس کشتان معرفی کنید.

نحوه معرفی یک برنامه به عنوان برنامه امن به ویروس کش ها بسته به ویروس کش متفاوت است و از راهنمای ویروس کش می توانید استفاده نماید. عبارت Exception را به همراه برند ویروس کش در گوگل جستحو کنید و راه حل را اجرا نمایید.
ضمن اینکه در این مورد از همکاران کارشناس نصب ما در تلگرام نیز می توانید کمک بخواهید. شماره 09106790876 از طریق تلگرام پاسخگوی مشکلات نصب نرم افزار می باشد.
آدرسهای ارجاع