پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: یه مشکل مهم در واحد اندازه گیری کالا
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
سلام خدمت شما
من تو قسمت تعاریف کالا کالا هم رو تعریف کردم و کوچک ترین واحد اندازه گیری رو روی بسته تنظیم کردم و بعد توی بسته بندی های متفاوت یک کالا هر 4 بسته رو یک کیسه معرفی کردم و همه چی درست شد.
مشکلم اینه که وقتی دارم فاکتور جدید ثبت می کنم تو قسمت پایین که موجودی کالا رو براساس بسته می زنه می خام مثلا موجودی رو بر اساس کیسه بزنه ولی بر اساس کوچک ترین واحد اندازه گیری می زنه، با این که واحد اندازه گیری پیش فرض رو روی کیسه تنظیم کردم. لطفا کمکم کنیدAngelAngel
طبق تصویر زیر:
[عکس: d.PNG]

می خاستم یه تشکر حسابی ازتون بکنم چون یه همچین نرم افزاری واقعا نعمته این تشکر رو نمیشه از طریق کامنت یا پست بیان کرد واقعا یه همچین نرم افزاری نعمته. نرم افزار هایی هستند که با دادن پول های گزاف تنها نیمی از امکانات نرم افزار قدرتمند راهکار سافت را دارند.واقعا ایجاد محدودیت برای کاربران مشوق خرید نسخه اصلی نیست ولی متاسفانه اکثر شرکت های نرم افزاری این کار قبیح را انجام می دهند که کاری که شما کردید واقعا جای ستایش داره امیدوارم که همواره بدرخشید و موفق باشید و مثل همیشه ملاحظه ی کاربرای عزیز ایرانی رو بکنید
با سلام

این قابلیت در نسخه های بروز رسانی به برنامه اضافه شده است و اگر برایتان خیلی مهم باشد می توانید برنامه را بروز رسانی نمایید.

این امکان از نسخه 2.0.0.0 به بعد با شرح زیر به سیستم اضافه شده است :
در موجودی انبارها امکانی فراهم شده است که موجودی یک کالا در واحدهای اندازه گیری مختلف آن توسط سیستم محاسبه و نمایش داده می شود.

http://new.rahkarsoft.com/index.php/post184
یعنی دقیقا همین مشکلی که من دارم رو نسخه جدید حل می کنه یا نه؟
یعنی هرجای نرم افزار بخوام موجودی رو بر اساس واحدی که قبلا تعیین کردم نشون میده یا نه یعنی در هنگام ثبت فاکتور همون پایین؟
[عکس: d.PNG]

یعنی همین عکس بالا. دقیقا
با سلام.

در آخرین نسخه بروز رسانی فعلی (نسخه 2.1.0.0) این گزارش در یک جا و آنهم در گزارش موجودی کالا نشان داده می شود.
اینکه در فاکتورها نیز این گزارش وجود داشته باشد را به تیم برنامه نویسی منتقل می کنم تا در نسخه های بعدی لحاظ کنند.
آدرسهای ارجاع