پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: یه سوال در مورد آپدیت FastReport
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
سلام ببخشید یه سوال داشتمAngel
می خواستم بدونم چجوری میشه fastReport برنامه رو آپدیت کرد از سایت سازنده نسخه جدیدشو دریافت کردم، فقط نمی تونم چجوری رو برنامه بریزم؟Angel
در ضمن یه سوال دیگه نرم افزار قدرتمندشما با چه زبانی نوشته شده؟
سلام

نقل قول:می خواستم بدونم چجوری میشه fastReport برنامه رو آپدیت کرد از سایت سازنده نسخه جدیدشو دریافت کردم، فقط نمی تونم چجوری رو برنامه بریزم؟

در مورد fastreport باید در نظر داشته باشید که نسخه استفاده شده در نرم افزار راهکار نسخه کرک شده می باشد و در صورت استفاده از بروز رسانی آن موارد زیر را باید مدنظر داشته باشید :

نکات فست ریپورت : ما بروز رسانی آن را تست نکرده ایم و با توجه به اینکه امکانات زیادی از فست ریپورت داخل برنامه استفاده شده است ممکن است ناهماهنگی بین نسخه ها پیش آید. این مورد را به تیم برنامه نویسی منتقل می کنیم تا خوب آنرا تست نمایند و در صورتیکه مشکلی در میان نباشد خودشان فست ریپورت را بروز رسانی نمایند. ضمن اینکه اگر هم تست کنید هیچ مشکلی پیش نمی آید و با توجه به مستقل بودن dll های آن امکان downgrade (استفاده از ورژن فعلی) به سادگی و با کپی چند فایل میسر است. برای بروز رسانی کافیست تعدادی از فایلهای فست ریپورت را که اسامی شان در مسیر برنامه وجود دارد بیابید و جایگزین فایلهای فعلی کنید.

نقل قول:در ضمن یه سوال دیگه نرم افزار قدرتمندشما با چه زبانی نوشته شده؟

این برنامه عمده قسمتهایش با زبان VB.NET و تحت پلتفرم .Net 3.5 نوشته شده است. البته برخی ماژولهای نرم افزار نیز با C#.NET نوشته شده است.
من دانلود کردم فایل های dll رو جایگزین کردم ولی اصلا کار نکرد ارور میده.
ازتون خواهش می کنم به تیم برنامه نویسی تون اطلاع بدید تا fast report برنامه رو آپدیت کنن. ورژن جدیدش خیلی خوبه.
حالا اگه fastreport آپدیت بشه تو نسخه رایگانش هم آپدیت میشه یانه اگه بشه خیلی خوبه
ممنون از تستی که انجام دادید و اطلاع رسانی کردید.

من منتقل می کنم. ضمن اینکه در صورت بروز رسانی فست ریپورت قطعا باید از آخرین نسخه برنامه راهکار استفاده کنید تا با آن کار کند. چون رفرنس های برنامه تغییر خواهد کرد و همینطور ممکن است برخی کدها نیز تغییر یابند.
آدرسهای ارجاع