پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: مشکل پرینت فاکتور با پرینترفیش 80 میلی متر
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
با سلام
ضمن تشکر از نرم افزار خوبتون من نسخه رایگان رو نصب و تست کردم ولی چون برنامه، سیستم پرینت داخلی نداره وقتی که میزنم بر روی پرینتر فیش 80 میلیمتری پرینت بگیره کلی کاغذ هدر میده(ابتدای صفحه فاکتور چاپ می شه و بقیه سفید میگیره)
میخواستم بدونم این مشکل در نسخه پولی بر طرف شده چون بر خلاف سایر نرم افزار های مشابه برای پرینت گرفتن چند بار سئوال می پرسه(که وقت گیره) و اخرش هم پرینت ناقصه.Huh

با تشکر
سلام.

قبل از پاسخ به سوال توجه شما را به این نکته جلب می کنم که سوال شما مربوط به نرم افزار فروشگاهی راهکار می باشد و در قسمت اشتباهی مطرح شده است.لطفا سایر سوالات را در قسمت مربوط به خودشان مطرح نمایید.

در مورد هدر دادن کاغذ توجه شما را به نکات زیر جلب می کنم :
1. ابتدا از لینک زیر ویدئوی آموزشی کار با ابزار گزارش ساز پیشرفته راهکار را دانلود نمایید تا با مفاهیم موجود در این ابزار آشنا شوید و همینطور بتوانید پاسخ را درک کنید. این ویدئو طی یک جلسه حدودا 40 دقیقه ای این ابزار را به شما معرفی می کند.
http://kahlek.ir/index.php/post316801?bl...ahkarclips
2. بعد از مشاهده فیلم و آشنایی با الفبای کار وارد قسمت "تعاریف - تنظیمات - ویرایش قالب گزارشات" شوید. سپس محتویات قسمت PageFooter را به قسمت ReportSummary منتقل کنید. از هدر دادن کاغذ جلو گیری می شود.

در مورد مساله چند بار سئوال پرسیدن برای چاپ، راه حل آن و نحوه چاپ مستقیم در ویدئوی آموزشی فوق ارائه شده است. (دقیقا در 5 دقیقه آخر ویدئو).

در مورد "میخواستم بدونم این مشکل در نسخه پولی بر طرف شده" :
برای این مواردی که مطرح کردید نیازی به نسخه بروز رسانی ندارید و در نسخه رایگان موجود هستند.

با تشکر
آدرسهای ارجاع