پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: یک مشکل اساسی هنگام ثبت فاکتور فروش
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
سلام و ادب
با عرض خداقوت به شما عزیزان
بنده با موردی عجیب برخورد کردم: در موقع ثبت فاکتور فروش، وقتی محصولی دارای تخفیف باشه، وقتی تعداد بیشتر از یک عدد بشه، تخفیف رو فقط به میزان یک عدد از جمع مبلغ کم میکنه. مثلا شما اگر برای یه جنس 1000 تومانی 400 تومن تخفیف در تعریف اون کالا در نظر بگیری، هنگام ثبت فاکتور فروش اگر یک عدد بزنی که میشود 600 تومان ودرست است، ولی اگر 2 عدد بزنی، جمع مبلغ رو 1600 تومان درج میکنه، که می بایست 1200 باشه.
ممنون از زحمات شما
سلام.

در مورد تخفیف ها به نکات زیر توجه کنید :
تخفیف ها در نرم افزار فروشگاهی راهکار چند نوع هستند :

1. تخفیف کلی بر روی فاکتور
2. تخفیف موردی بر روی اقلام فاکتور

حالا هر کدام از دو نوع تخفیف فوق هم بصورت درصدی و هم بصورت مبلغی قابل اعمال هستند . به احتمال زیاد شما تخفیف مبلغی لحاظ کرده اید که با مساله فوق مواجه شده اید. تخفیف مبلغی ربطی به تعداد ندارد و هر مبلغی را که بعنوان تخفیف مبلغی لحاظ کنید همانقدر تخفیف منظور می گردد. اگر قصد این را دارید که تخفیف شما با توجه به تعداد لحاظ شود باید بصورت درصدی تخفیف لحاظ کنید.

اگر مساله شما غیر از اینست لطفا ما را مطلع کنید تا دقیقتر بررسی کنیم.
با سلام
ممنون از توضیحات تون
منظور بنده از تخفیف مبلغی،موردی هست که در قسمت تعریف کالا درج میشه، و طبیعتا باید در اونجا وقتی تخفیف چه به صورت مبلغی و چه به صورت درصدی بیان می شه، با تغییر تعداد کالا درفاکتور ، تخفیف هم ضربدر تعداد بشه دیگه نه!
بهر حال من طبق توصیه شما ، درقسمت تعریف کالا ، تخفیف رو به صورت درصدی وارد کردم و درست شد، ولی خب برای قیمت هایی که غیر رند هستند با این مشکل برخورد میکنم که نمیشه درصدی رو تعریف کرد که قیمت نهایی رو گرد کنه و وارد سیستم کنه، مثلا اگر بخوای یک کالای با قیمت 13500 رو بدی 8000 تومان، نمیشه درصد دقیقی رو تعریف کرد. امیداورم توانسته باشم منظورمو برسونم.
با تشکر از زحمات شما و تیم فنی
سلام

این مورد رو به تیم برنامه نویسی منتقل کردم تا بر روی آن تفکر کنند تا راه مناسب برای آن پیدا کنند.

با تشکر از اطلاع رسانی شما
آدرسهای ارجاع