پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: نمایش تنها عدد باکد کالا در فاکتور- کم کردن مبلغ چک از فاکتور فروش
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
درود بر دوستان گرامی و به درستی زحمتکش گروه راهکار
چند تا سوال
1- چرا مبلغ چک رو از فاکتور اصلی کم نمی کنه و چرا وقتی مبلغی رو قصد ثبت نقدی ندارم خود سیستم پیش فرض نقدی ثبت می کنه
من مد نظرم اینه که بدهکار باشه و در فاکتور مبلغ بصورت بدهکار در فاکتور نمایش داده بشه نه قابل پرداخت.
2- اگر بخوام فقط شماره بارکد و نه اون علامت ایران کدی که به صورت خطوط عمودی بارکدی در فاکتور ثبت میشن نباشن چه گزینه ای رو در تغییرات فاکتور باید اضافه کنم و چطور میشه فاکتور رو به حالت پیش فرض برگردوند.
3- سپاسگزارم و پوزش میخوام اگر سوالات تکراری هستند اما متأسفانه پاسخی مرتبط با موضوعاتی که مطرح کردم در تالار نیافتم.
با سلام

نقل قول:1- چرا مبلغ چک رو از فاکتور اصلی کم نمی کنه
منظور این سوال شما را متوجه نشدم. لطفا واضح تر بگویید.

نقل قول:چرا وقتی مبلغی رو قصد ثبت نقدی ندارم خود سیستم پیش فرض نقدی ثبت می کنه من مد نظرم اینه که بدهکار باشه و در فاکتور مبلغ بصورت بدهکار در فاکتور نمایش داده بشه نه قابل پرداخت.
وارد منوی "تعاریف - تنظیمات - تنظیمات کاربر" شوید. در صفحه ظاهر شده گزینه هایی هستند که نحوه تسویه پیش فرض را نشان می دهند. برای موردی که فرمودید گزینه "تسویه پیش فرض نقدی در فاکتور فروش" را بررسی کنید. اگر تیک آن را بردارید تسویه پیش فرض نسیه محسوب می شود.

نقل قول:2- اگر بخوام فقط شماره بارکد و نه اون علامت ایران کدی که به صورت خطوط عمودی بارکدی در فاکتور ثبت میشن نباشن چه گزینه ای رو در تغییرات فاکتور باید اضافه کنم و چطور میشه فاکتور رو به حالت پیش فرض برگردوند.
در منوی "تعاریف - تنظیمات - ویرایش قالب گزارشات" می توانید قالب فاکتورها را ویرایش کنید. البته این بخش نیاز به آموزشهای بیشتری دارد که انشالله در آینده چند ویدئوی آموزشی کامل برای نحوه کار با آن در سایت قرار می دهیم. در همین قسمت قبل از اینکه قالب فاکتوری را تغییر بدهید با استفاده از منوی File - Save As یک کپی از قالب تهیه کنید تا در موقع ضرورت بتوانید آنرا به حالت پیش فرض برگردانید.
بعد از اینکه با استفاده از گزینه File - Save As یک کپی از قالب تهیه کردید، صفحه ویرایش قالب را ببندید و مجدد باز کنید. و تغییرات خود را اعمال کنید.
آدرسهای ارجاع