14-05-2019, 06:38 PM
با سلام
در هنگام ثبت سند حسابداری در سیستم یکپارچه راهکار ورژن آخر خریداری شده ، برای سندهایی که مربوط به پرداخت هزینه مثل پرداخت لیست حقوق به بانک یا خریدها ، هنگام ثبت طرف بستانکار بانک حساب جاری ، شماره چک هایی که به سیستم تعریف کردیم (تعاریف پایه- مالی-خزانه داری و کنترل نقدینگی- دسته چک) را از ما بخواهد و یا اتو ماتیک با قابلیت ویرایش ثبت شود . با تشکر
در هنگام ثبت سند حسابداری در سیستم یکپارچه راهکار ورژن آخر خریداری شده ، برای سندهایی که مربوط به پرداخت هزینه مثل پرداخت لیست حقوق به بانک یا خریدها ، هنگام ثبت طرف بستانکار بانک حساب جاری ، شماره چک هایی که به سیستم تعریف کردیم (تعاریف پایه- مالی-خزانه داری و کنترل نقدینگی- دسته چک) را از ما بخواهد و یا اتو ماتیک با قابلیت ویرایش ثبت شود . با تشکر