پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: چند مورد و سوال در خصوص نرم افزار حسابداری دارم.
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
چند مورد و سوال در خصوص نرم افزار حسابداری دارم.
1- امکانات یک نرم افزار حسابداری شرکتی شامل: چاپ چک، صدور فاکتور رسمی و فرمت استاتدارد دارایی، خرید و فروش، 1انبار و ... را دارد؟
2- چند کاربر (کمتر از 5کاربر) و تحیت شبکه است؟
3- درصورت نیاز به پشتیبانی چگونه میتوان تماس گرفت ؟

-------------------------------------------------------------------------

پاسخ سوالات :

1. نرم افزار حسابداری راهکار امکانات معمول حسابداری یک شرکت را دارا می باشد، البته ممکن است کمبودهایی نیز داشته باشد که ما در هر نسخه به امکانات آن اضافه می کنیم. بهترین راه برای اینکه بدانید این نرم افزار می تواند برای شما کارایی داشته باشد یا نه اینست که آنرا نصب کنید و با توجه به آموزشهای سایت و تجربیات مشابه قبلی خودتان با آن کار کنید و قبل از استفاده از آن بعنوان تجاری ، کارآیی آن را محک بزنید.

2. این نرم افزار محدودیتی در تعداد کاربران در شبکه ندارد و می تواند نامحدود کاربر داشته باشد. البته ما در زمینه نصب آن در شبکه راهنماییهایی ارائه می کنیم اما مشروط بر اینکه یک متخصص با تجربه قبلی این کار در اختیار داشته باشید یا اینکه از افراد با تجربه کنارتان کمک بگیرید.

3. برای پشتیبانی این نرم افزار در همین تالارهای گفتمان ثبت نام کنید و از این طریق سوالات خود را مطرح کنید. البته بسیاری از سوالات رایج کاربران که در اینجا پاسخ داده شده است می تواند به نوعی سوال شما نیز باشد. در مورد نصب نرم افزار هم اگر مشکلی داشتید همکاران ما به رایگان از طریق ریموت به شما کمک می کنند. برای انجام هماهنگی های لازم جهت ریموت نیز می توانید از طریق تلگرام برای شماره 09106790876 پیغام بگزارید.

با تشکر.
آدرسهای ارجاع